شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای نمایش های خیابانی با موضوع “انقلاب”

به گزارش سرمایه گستران ،سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با شعار ” برای ایران” ویژه ایام دهه فجر از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به اجرای سه نمایش خیابانی “روزخون”، “بزم امید” و “نقل امروز” می پردازد.

نمایش های “روز خون” به کارگردانی مجتبی خلیلی، “نقل امروز” به کارگردانی کوروش نیک پیام و “بذر امید” به کارگردانی پویا امامی در مکان های میدان انقلاب، روبروی خیابان جامی، روبروی هتل عباسی و میدان امام حسین(ع) اجرا می شود.

هر یک از نمایش های خیابانی با ۱۳ اجرا در مکان های مختلف هر روز ساعت ۱۶ میزبان عموم شهروندان خواهند بود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

عموم شهروندان می توانند برای دریافت جدول اجرای تئاترهای خیابانی به سایتwww.isfahanfarhang.ir  مراجعه کنند.

** برگزاری برنامه ” تورگشت انقلاب” ویژه ایام دهه فجر

تورگشت انقلاب در قالب اردو ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال و جوانان ۱۹ تا ۲۵ سال در ایام دهه فجر برگزار می شود.

یکی از رسالت های خانه انقلاب اسلامی و ولایت انتقال بینش انقلابی به نسل سوم و چهارم انقلاب و همچنین پیوند میان نسل اول و نسل جوان و نوجوان انقلاب است، بی شک انتقال پیام انقلاب به نسل بعد و آشنایی آن ها با سختی ها و حوادث انقلاب از ضروریات مهم است و حفظ ارزش های انقلاب از اصول آن می باشد درک آن حالات و درک آن سختی ها و ایثارگری ها به ادامه مسیر انقلاب اسلامی کمک می کند.

خانه انقلاب اسلامی و ولایت با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به برگزاری برنامه “تورگشت انقلاب” در قالب اردو ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال و جوانان ۱۹ تا ۲۵ سال اقدام کرده است.

مکان های خانه مشروطیت، خانه انقلاب اسلامی و ولایت، گلستان شهدا، بنیاد مهدویت و مرکز رویان از جمله تورگشت های ویژه ایام دهه فجر است که در قالب در گروهای دانش آموزی، دانشجویی، مراکز فرهنگی و حوزه های علمیه انجام می شود.

علاقه مندان برای شرکت در تورگشت انقلاب می توانند به سایت  khanehenghelab.comمراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۳۸۷۵۳۵ تماس حاصل کنند.

** گل افشانی قبور شهدای انقلاب در تخت فولاد اصفهان

مراسم نمادین تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) ، ۱۲ بهمن ماه ساعت ۸ صبح میدان امام حسین(ع)، مقابل شهرداری اصفهان برگزار شد.

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با شعار ” برای ایران”، برنامه های متنوعی ویژه ایام دهه فجر برنامه ریزی کرده است.

مراسم نمادین تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) ، ۱۲ بهمن ماه ساعت ۸ صبح میدان امام حسین(ع)، مقابل شهرداری اصفهان برگزار شد.

گل افشانی قبور شهدای انقلاب و ادای احترام به مقام شهدای انقلاب اسلامی مدفون در تخت فولاد اصفهان یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر است که ۱۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح در تکیه گلزار تخت فولاد برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های ویژه ایام دهه فجر می توانند با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا