پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

سارقان حرفه ای مغازه با ۶۰ میلیون ریال اموال سرقتی دستگیر شدند/تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون کشنده در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ” علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت مغازه در شهرستان خمینی شهر و شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده ای در این زمینه توسط کارآگاهان انجام گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه، مأموران پلیس آگاهی خمینی شهر با یک سری اقدامات خاص علمی و تخصصی ویژه ، یک سارق را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

وی افزود: فرد دستگیر شده به سرقت ۶۰ میلیون ریال اموال مغازه با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد .

سرهنگ جعفری ن‍ژاد اظهار داشت: همدست سارق نیز دستگیر و هر دو متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان از شهروندان خواست : اصول ایمنی توسط مالکین مغازه ها در هنگاه ترک مغازه رعایت شود ، استخدام افراد مطمئن وبا اعتماد، عدم نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد واسناد مالی درمغازه ودر مکانهای ناامن،در دسترس نبودن اموال قابل حمل وقیمتی،اطلاع داشتن از موجودی دقیق مغازه وانبار وکنترل دوره ای آن،هنگام ساخت وساز،خریدیااجاره محل کسب به استحکام وایمنی ساختمان به اندازه زیبایی آن اهمیت دهید.

**کشف محموله بادام قاچاق در سمیرم

 فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف یک محموله بادام هندی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “رئیسیان” شهرستان سمیرم هنگام کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۳۰ حلب بادام خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این زمینه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

**تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون کشنده در اصفهان

 رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری “مان” با کامیون کشنده در آزاد راه “رحمت آباد” و مجروحیت ۴ مسافر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” گفت: ساعت ۴ بامداد روز گذشته (۱۳بهمن ماه) ماموران پلیس راه “نطنز- بادرود” از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری “مان” با یک کامیون کشنده در آزاد راه “رحمت آباد” مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه رانندگی که  به علت خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس مسافربری و عدم توانایی وی در کنترل وسیله نقلیه به وقوع پیوست، متاسفانه ۴ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پورقیصری در پایان از رانندگان خواست: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از رانندگی کردن در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند بپرهیزیند تا شاهده وقوع حوادث جبران ناپذیر جاده ای نباشیم.

**موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ “حسن یار دوستی”  اظهار داشت : ماموران انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای خروجی این شهر به یک دستگاه وانت “هایس” مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی فاقد مجوز بود که خودرو و موتورسیکلت توقیف شدند.

سرهنگ یاردوستی بیان داشت : ارزش موتورسیکلت توقیف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است .

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه ادامه داد : تردد موتورسیکلت بیش از ۲۴۹ سی سی غیر قانونی است و تردد آنها با مجوز پلیس و فقط در پیست موتور سواری مجاز می باشد .

سرهنگ یاردوستی در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست : هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**انحراف به چپ پراید مرگ موتورسوار را رقم زد

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با موتورسیکلت در محور کوهپایه و مرگ راکب موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی”  گفت : ماموران پلیس راه “اصفهان-نائین” از برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک موتورسیکلت در محور “کوهپایه” مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب موتورسیکلت که فردی ۵۵ ساله بود جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پراید اعلام شده است.

سرهنگ کریمی در پایان از رانندگان خواست ، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا