پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

حضور پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در امامزاده ابوالعباس(ع)اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: به منسبت آغاز چلهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر مراسم معنوی زیارت عاشورا با حضور پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم معنوی و نورانی صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: آستان مقدس امامزاده ابوالعباس محمد (علیه السلام) در شهرستان اصفهان، بخش مرکزی و در منطقه خوراسگان واقع شده است.

**برگزاری ویژه برنامه سالروز ورود امام خمینی(ره) در امامزاده شاهرضا(ع)شهرضا

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ویژه برنامه سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در جوار حرم مطهر امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا برگزار شد.

 فرهاد عرب اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، مدیران، مسئولان وجمعی از کارکنان ادارات شهرستان شهرضا با حضور در امامزاده شاهرضا علیه السلام و مزار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر،عهد و میثاقی دوباره با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس بستند.

وی افزود: دراین مراسم معنوی بخشدار، امام جمعه و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان شهرضا حضور داشتند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا ادامه داد: همچنین در این مراسم دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد با خواندن سرود های انقلابی شکوه خاصی به این برنامه بخشیدند و در ادامه نیز یونسی بخشدار شهرضا به سخنرانی پرداخت.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: در پایان مراسم نیز کلیه حاضران به زیارت حرم مطهر امامزاده شاهرضا علیه السلام مشرف شدند و با اهداء گل بر قبور شهدای گرانقدر با آرمان های این عزیزان  تجدید میثاق نمودند.

**برپایی محفل انس باقرآن کریم در بقعه متبرکه شیخ ابوسلیمان دارانی(ره) فریدن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: با حضور قاریان بین المللی و مطرح کشور محفل انس باقران کریم به مناسبت دهه فجر در جوار بقعه متبرکه شیخ ابوسلیمان دارانی(ره) فریدن برپا می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین به مناسبت دهه فاطمیه(س) محفل انس با قرآن کریم در جوار بقعه متبرکه شیخ ابوسلیمان دارانی(ره) فریدن برپا می شود.

وی افزود: این محفل نورانی و معنوی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور موسی معتمدی حافظ برتر مسابقات بین المللی و مهدی علی بابایی قاری بین المللی کشورمان در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در جوار این بقعه متبرکه برپا می شود و  در پایان نیز براساس قرعه کشی که در این محفل انجام می شود به تعدادی از حاضران در مراسم جوایز نفیسی اهدا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: این محفل نورانی با همکاری کمیته قرآنی ستاد دهه فجر شهرستان فریدن، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن و کانون فرهنگی هنری بقعه متبرکه شیخ ابوسلیمان دارانی(ره) فریدن برپا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی گفت: زیارتگاه شیخ ابوسلیمان دارانی (رحمهالله علیه) درشهرستان فریدن و در شهر داران واقع شده است.

**تجدید پیمان مردم و مسئولان شهرستان نایین با آرمان های امام راحل باحضور در امامزاده سلطان سیدعلی(ع)نایین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامیمردم و مسئولان شهرستان نایین با حضور در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین با آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 احمد جبلی اظهار داشت: روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی

مردم و مسئولان شهرستان نایین با حضور در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین با آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

وی افزود: در این مراسم تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گلباران شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین ادامه داد: همچنین در بخشی از این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سجادی امام جمعه نایین در رابطه با اهداف انقلاب اسلامی و چگونگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

**تشکیل کلاس های سبک زندگی اسلامی  در امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع)کاشان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: کلاس های رایگان سبک زندگی اسلامی زندگی به رنگ خدا ویژه بانوان در جوار حرم مطهر امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند کاشان تشکیل می شود.

مهدی حافظیان اظهار داشت: در راستای ترویج زندگی به اسلامی با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی کلاس های رایگان سبک زندگی اسلامی زندگی به رنگ خدا ویژه بانوان در جوار حرم مطهر امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند کاشان تشکیل می شود.

وی در ادامه افزود: این کلاس ها در ۲۰ جلسه به صورت رایگان با هدف ارتقاء مهارت های زندگی با رویکرد مهارت های فردی و در مباحثی همچون؛ کنترل خشم، خودآگاهی، ارتباط موثر، کنترل استرس، تفکر خلاق و… با حضور اساتید مجرب در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود که پس از پایان هر دوره گواهینامه پایان دوره از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به شرکت کنندگان در کلاس ها اعطا می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این دوره ها می توانند جهت ثبت نام همه روزه ازساعت ۹ صبح لغایت ۲۱ بعدازظهر با همراه داشتن کپی کارت ملی، کپی از تمام صفحات شناسنامه و در دست داشتن عکس۳*۴ به آستان مقدس امامزاده ولی بن موسی الکاظم (علیه السلام) راوند کاشان مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۵۱۳۴۰۰ تماس بگیرند.

مهدی حافظیان گفت: حرم مطهر امامزاده ولی بن موسی الکاظم (علیه السلام) در شهر کاشان و در منطقه راوند واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا