پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اگر دست از اقدامات شرورانه برندارند ضربات سنگین‌تری را متحمل خواهند شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در آئین رونمایی از کالاهای قاچاق کشف شده در طرح‌های ذوالفقار هفت و هشت نیروی انتظامی استان اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی استان، اظهارداشت: نیروی انتظامی شبانه‌روز به فکر تامین امنیت مردم است و فعالیتهای خوبی را درتعمیق امنیت و آسایش مردم و مبارزات بسیار جدی با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر ، داشته است.
استانداراصفهان با بیان اینکه قاچاق کالا درآمد حرام و مانعی برای توسعه اشتغال است، افزود: قاچاق کالا به اقتصاد کشور خسارات بزرگی را وارد می‌کند بطوری که در بازدیدهایی که از صنایع دارم اعلام می‌کنند که واردات رقیب جدی آن‌ها هستند و آن‌ها مجبور به کاهش تولید و اشتغال می‌شوند و باید واردات به گونه‌ای تعرفه بندی و برنامه ریزی شود که رقیبی برای تولیدات داخلی تلقی نشود.
رئیس شورای تامین استان با بیان اینکه اجناس و کالاهای درجه چندم کشورهای دیگر، بازار داخلی را در دست گرفته و مشکلاتی را برای تولیدکننده ایجاد کرده است، افزود: آزاردهنده‌تر از واردات، قاچاق کالا است که مبارزه با این پدیده ی شوم ، مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه نیروی انتظامی برای کمک به اقتصاد کشور مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: تاکنون نیز موفقیت‌هایی را در این زمینه شاهد بودهایم.
محسن مهرعلیزاده با بیان این که پدیده مواد مخدر یک تجارت نابودکننده بشری محسوب می‌شود، عنوان داشت: در استان اصفهان عزم و اراده ما وارد کردن ضربات مهلک وسنگین به قاچاقچیان کالا و مواد مخدر است.
وی تصریح کرد: مراقبت استان در حد و حدود تعریف شده بر عهده ما است و مکلف هستیم قاچاق کالا را به کمترین حد ممکن برسانیم، البته به صفر رساندن قاچاق کالا امری ناممکن است، اما باید این آمار را به صفر نزدیک کنیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان طی یک هفته اخیر در حوزه کشف قاچاق کالا و مواد مخدر دستاوردهای زیادی را داشته است، افزود: این امر نشان می‌دهد کسانی که سودای ناصحیح قاچاق را دنبال می‌کنند از هر شیوه ممکن استفاده می‌کنند و باید به همه ابعاد فعال در حوزه قاچاق کالا توجه نماییم تا بتوانیم کمک قابل توجهی به صنعت استان داشته باشیم.
استاندار اصفهان با بیان این که طرح‌های پلیس با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد، اذعان داشت: با اطلاعاتی که نیروی انتظامی به دست آورده، اقدامات بعدی علیه قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، گسترده‌تر خواهد بود .
مهر علیزاده با هشدار به سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا و اراذل و اوباش که امنیت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند، گفت: اگر دست از اقدامات شرورانه و ایجاد ناامنیها برندارند به شدت مورد برخورد قرار می‌گیرند و ضربات سنگین‌تری را متحمل خواهند شد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه شأن، منزلت و امنیت انسان‌ها برای ما با ارزش است، گفت: در کنار تامین معیشت و اشتغال مکلف هستیم با حفظ امنیت شادی را در جامعه ایجاد کنیم.
مهرعلیزاده با اشاره به امنیت ایران در منطقه پرتلاطم جنگ و ناامنی، خاطر نشان کرد: این امنیت به لطف الهی، برنامه‌ریزی صحیح و تلاش همه ایثارگران، اقتدار نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و درک و شعور بالای اجتماعی مردم، باز می‌گردد.
رفتار مردم و نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر بسیار نجیبانه بود
وی رفتار مردم در اغتشاشات اخیر را بسیار نجیبانه خواند و افزود: رفتار نیروی انتظامی نیز در این اغتشاشات بسیار نجیبانه بود و علیرغم همه برخوردهایی که با این نیرو بود و آسیبهایی که به تجهیزات و نیروهای انتظامی استان اصفهان وارد شد باز هم با نجابت خود نشان دادند که دوران طراحی توطئه گذشته است.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه دولتمردان مکلف به تأمین اقتصادی، معیشتی، آزادی، اشتغال و فرهنگی مردم هستند، اظهارداشت: دشمن با تحریم‌های هوشمندانه باعث شد تا اقتصاد ایران تا حدی دچار مشکل شود و فشارهایی را به مردم وارد نمود.
محسن مهرعلیزاده افزود: امروز افسار استکبار به دست مردم ایران و مردم مستضعف دنیا افتاده است در حالی که استکبار در پی آن بود تا بر تمام دنیا مسلط شود.
مهرعلیزاده تصریح کرد: مردم تبعیض‌ها و نا عدالتی‌ها را برنمی‌تابند اما این آگاهی را دارند که اگر ما در خانه خود مشکلی داریم این مشکلات هیچ ارتباطی به بیگانه ندارد و دشمن جز خباثت برای مردم ایران چیزی نداشته است.
وی خطاب به سلطنت طلبان، گفت: شما سلطنت‌طلبان همان‌هایی هستید که مردم را با تانک و بالگرد نظامی به شهادت رساندند و پس از انقلاب انواع کارهای کثیف و ناپسند و خیانت ها را انجام دادید، حال چطور برای مردم پیام حمایتی می‌فرستید؟
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: تنها رمز موفقیت ملت ایران ، وحدت مردم بوده است و دشمن در هر زمانی سعی کرده این نقطه را مورد هدف قرار دهد.
مهرعلیزاده اظهارداشت: تا زمانی که دشمن خباثت می‌کند و می‌جنگد ما نیز ایستاده‌ایم، خدا با حق است و ما نیز با وجود این که اشتباهات و قصوراتی نیز داریم اما در برابر دشمن ایستاده‌ایم و با همه توطئه‌هایی که بوده و خواهد بود با امید و جوانانی که داریم، آینده خوب برای مردم ایران رقم خواهیم زد و زمانی فرا می‌رسد که امت اسلامی به عنوان یک الگو برای تمام جهانیان خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا