تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

آگاهی و رشد سیاسی، آگاهی به حقوق خود و مردم، جریان آزاد اطلاع رسانی و تاکید رییس جمهور بر حقوق شهروندی از جمله نعمت های جوانان ایرانی است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مراسم زنگ انقلاب که به صورت نمادین در هنرستان ماندگار پسرانه ابوذر برگزار گردید ، اظهارداشت: افتخار داریم که سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و به ایثار و رشادت های نسل اول انقلاب ببالیم و افتخار کنیم.
استاندار اصفهان افزود: نسل اول انقلاب با تلاش بسیار کوشیدند که دستاوردهای انقلاب، صداقت، پاکی، مدافع حق بودن، استکبار ستیزی، روی حق مردم ومظلومان ایستادن و توطئه های دشمن را خنثی کنند و امروز نعمت رشد و تعالی در اختیار نسل جوان است.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه بسیاری از افراد از بدو انقلاب و شکل گیری آن تلاش کردند که انقلابیون را زمین گیر کرده و آنها را از رسالتی که انجام می دهند، منصرف کنند، تصریح کرد: امروز هم تربیت انقلابیون ادامه پیدا کرد و با سپری شدن زمان در سال ۵۷ همین بچه های انقلاب ، بزرگ و این جوانان، یاران و سربازان امام (ره) شدند و برای استقرار آزادی به جای استیلای ظلمت در خیابان ها حضور پیدا کردند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه رژیم شاهنشاهی به مبارزه با آنها برخاست و با به تیر بستن دانش آموزان و دانشجویان برای جلوگیری از وقوع انقلاب از هیچ جنایتی در این زمینه دریغ نکرد ، افزود: همت مردم غیور ایران و ارادت به اسلام و اعتقاد آنها به آرمان هایشان همه این توطئه ها را نقش بر آب کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
استانداراصفهان به تحریم های امروز دشمنان اشاره و خاطر نشان کرد: امروز هم تحریم های بانکی، کشتیرانی، بیمه و موارد دیگر از تحریم های هوشمندانه دشمنان وجود دارد که در جهت تهدید و زمین گیر کردن انقلاب اسلامی است.
مهرعلیزاده تصریح کرد: دشمن هر طور که بتواند تلاش می کند تا روحیه مبارزه و انقلابی گری را از مردم بگیرد و آنها را از این کار بازدارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه غیرت ایرانی و شور حسینی تحقیر را نمی پذیرد، افزود: دشمنان علیه ایران انواع تهدیدها را به کار می بندند ولی مهم این است که جوان ایران امروز دارای فهم بالایی بوده و دشمنان در حصار ناآگاهی هستند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در داخل و خارج از کشور سعی می کنند که با تحلیل های غیرعمیقی که از مطالب سیاسی دارند شروع به سم پاشی نمایند، تصریح کرد: جوانان امید آینده ایران هستند و باید با آموختن و یاد گرفتن آینده کشور ایران را بسازند و در جهت حفظ شرف و عزت ایران اسلامی تلاش نمایند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه جوان ایرانی پیشرو و پیشگام جوانان دنیا است و امروزه آگاهی و رشد سیاسی، آگاهی به حقوق خود و مردم، جریان آزاد اطلاع رسانی و تاکید رییس جمهور بر حقوق شهروندی از جمله نعمت های جوانان ایرانی می باشد، افزود: این موارد مبانی بزرگ شدن، رشد و تعالی و اندیشه ورز شدن جوانان را فراهم می کند.
استانداراصفهان اظهارداشت: استان اصفهان برخوردار از ۸۰۰ هزار دانش آموز است و می طلبد که با دقت همه چیز را تحت نظر داشته باشند و دانش آموزان باید ضمن قدر دانستن شعور و فکر و عقیده سالم خود، عملکرد مدیران و مسایل سیاسی داخل و خا رج از کشور را آگاهانه تحلیل کنند و در مسیرهای آینده قدم بردارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا