شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

گفتگوی بی واسطه مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با شهروندان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید احمد علوی ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با این ایام باشکوه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت گاز خراسان رضوی با حضور در ادارات گاز مناطق سه، چهار و پنج مشهد پاسخگویی مستقیم سوالات شهروندان در حوزه های مختلف گاز طبیعی خواهند بود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده  در اولین برنامه صبح فردا دوشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۸ الی ۱۱ ظهر، مدیرعامل شرکت گاز استان در اداره گاز منطقه چهار مشهد واقع در تقاطع بلوار هفت تیر و پیروزی میزبان شهروندان خواهد بود.

وی ادامه داد: این برنامه به ترتیب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ادارات گاز منطقه ۳ واقع در میدان مادر قاسم آباد و منطقه پنج واقع در خیابان خواجه ربیع ابتدای بلوار بهمن مشهد ادامه خواهد یافت.

 علوی با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و ۷۴ هزار مشترک گاز طبیعی در مشهد گفت: هدف از اجرای این طرح تحقق نهضت پاسخگویی و ارتباط بی واسطه مدیران با مردم در راستای حقوق شهروندی دولت است.

لازم به ذکر است؛ شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۷۰۷۴ مرکز پاسخگویی شرکت گاز خراسان رضوی و یا سامانه پیامکی این شرکت به شماره ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ تماس حاصل فرمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا