تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

مترو و اتوبوس در روز ۲۲ بهمن رایگان است/ شهروندان نیازمند فضاهای تفریحی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه افتتاح پروژه های مناطق هفت و ۱۰ از سری برنامه های “اصفهان در مسیر امید” با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال اظهار داشت: در طول ایام دهه مبارک فجر ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی و با حضور و استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی این نهاد برای برپایی بهتر مراسم ۲۲ بهمن تصریح کرد: به منظور خدمات رسانی به مردم در روز ۲۲ بهمن، ۳۵۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف شهر به صورت رایگان مردم را به محل برگزاری مراسم در میدان امام(ره) انتقال می دهند، همچنین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در سطح شهر تردد و به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: به منظور خدمات رسانی بیشتر، مترو در روز ۲۲ بهمن به صورت رایگان به شهروندان سرویس دهی می کند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاح شده در منطقه هفت، گفت: با توجه به تراکم ساخت و ساز در منطقه هفت، احداث بوستان های محلی در این منطقه احساس می شد که به همین منظور پارک گلستان در خیابان هسا احداث شده است.

نوروزی افزود: توسعه این بوستان در دستور کار شهرداری منطقه هفت قرار دارد، از این رو امیدواریم در آینده ای نزدیک چهار تا پنج هزار متر انتهای این پارک نیز تملک شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: با توجه به نیاز شهروندان به فضاهای تفریحی، درصدد هستیم با تامین آب مورد نیاز فضای سبز و تجهیز بوستان ها به امکانات تفریحی، فضای مناسب و بانشاطی را برای آنان ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه این منطقه  و تراکم جمعیتی باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مناسب و تخصیص بودجه، وضعیت منطقه را بهبود بخشیده تا شاهد رشد و آبادانی شهر باشیم.

نوروزی اضافه کرد: در منطقه ۱۰ نیز شاهد افتتاح خیابان های سپهر، شهید رضاییان و بوستان صفا با هزینه ۳۰ میلیارد تومان بودیم.

وی ادامه داد: خیابان سپهر به طول ۶۰۰ متر، بوستان صفا به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و خیابان شهید رضاییان به طول ۱۶۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا