شهر و جامعهعناوین اخبار

صدای سالگرد انقلاب در اصفهان تنیده شد/حضور وحدت آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به تمام یاوه گویی ها

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز در برنامه رادیویی “سلام اصفهان” با تبریک ایام دهه فجر مردم شهیدپرور اصفهان را به راهپیمایی و تجمع بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد.

مترو و اتوبوس رایگان در روز ۲۲ بهمن

وی در راستای رفاه مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجمع آنها در میدان امام(ره) اظهار کرد: مترو به همراه حدود ۳۵۰ دستگاه  اتوبوس در روز ۲۲ بهمن به صورت رایگان مردم را به محل برگزاری مراسم در میدان امام(ره) انتقال می دهند، همچنین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در حاشیه شهر آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

شهردار اصفهان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را روزهای پر از شور و نشاط دانست و افزود: شهرداری اصفهان با حمایت خود در نقاط مختلف شهر بیش از ۵۰۰ جشن و برنامه های متنوع را برای مردم برگزار کرد تا خاطرات شیرین بهار انقلاب برای شهروندان اصفهانی زنده بماند.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر تنها چند روز مصادف با ایام دهه فاطمیه (س) برگزاری برنامه های جشن را در دستور کار خود قرار ندادیم  اما در روزهای دیگر با برنامه های شاد و متنوع و بنرها و پرچم ها در سطح شهر، صدای سالگرد انقلاب اسلامی در اصفهان به گوش همه رسید.

اجرای بیش از ۸۰ پروژه شهری در ایام دهه فجر

نوروزی با اشاره به برنامه های افتتاحیه در ایام دهه فجر، تصریح کرد: بهره برداری بیش از ۸۰ پروژه شهری در نقاط مختلف شهر، احداث ۹ تقاطع و خیابان و اجرای ۱۶۵ متر مربع پیاده رو و افتتاح دو هزار مترمربع مسیر دوچرخه و ساماندهی معابر، اماکن و بازارچه های شهری، اجرای پروژه های فرهنگی و خدماتی در سطح شهر از جمله این برنامه هاست که در ایام دهه فجر برگزار شد.

وی افزود: مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اصفهان به عنوان نخستین مرکز پایش پس از تهران با همراهی استاندار اصفهان افتتاح شد و امروز نیز مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین را راه اندازی خواهیم کرد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: مجموع این فعالیت و برنامه ها با مبلغی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم فردا نیز همه مردم اصفهان با حضور یکپارچه در میدان امام(ره) این روز را به نحو شایسته گرامی بدارند و با حضور وحدت آفرین خود پاسخ تمامی یاوه گویی های دشمنان را بدهند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا