دسته‌بندی نشدهشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

بهره برداری از سه پروژه گازرسانی در کاشان

به گزارش سرمایه گستران ،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان روز پنجشنبه در آئین افتتاح این طرح ها  گفت: ایستگاه TBS فاز ۲ ناجی آباد کاشان با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در ساعت با هزینه ای بیش از ۱۲ میلیارد ریال و ایستگاه TBS شهرک صنعتی بهارستان با ظرفیت ۵ هزار مترمکعب در ساعت با هزینه ای بالغ بر۶ میلیارد ریال احداث شده است.

سیدمصطفی علوی در خصوص بهره برداری گازرسانی به روستای بالا عباس آباد اظهار داشت: پروژه گازرسانی این روستا با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از  ۱۲۶ هزار خانوار کاشانی مشترک گازطبیعی هستند از مردم فهیم و انقلابی این شهرستان خواست ؛ در مصرف گاز  صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: گاز طبیعی سوختی بسیار ارزان، سریع الوصول و پاک است که استفاده از این نعمت نه تنها رفاه را برای ما به ارمغان می آورد بلکه باعث رونق اقتصادی جامعه نیز می شود.

مهندس علوی، همچنین با تاکید بر رعایت نکات ایمنی گاز، با اشاره به اینکه شبکه های گازرسانی سراسر کشور به هم پیوسته است، از مشترکین گاز طبیعی بویژه بخش خانگی، درخواست نمود نسبت به مصرف بهینه و منطقی گاز توجه نمایند.

وی افزود: این شرکت علاوه بر توسعه چرخه تولید در راستای کاهش آلاینده های محیط زیست اهتمام ویژه ای بر گازرسانی به واحدهای صنعتی استان  و نیروگاه ها دارد به گونه ی که در حال حاضر بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی را از این نعمت خدادادی بهره مند ساخته است و همچنین در تمامی نیروگاه های استان از گاز طبیعی به جای سوخت های مایع و فسیلی استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین از بهره برداری ۴ طرح بزرگ گازرسانی در سطح استان اعم از  ؛ بهره برداری از  ۱۳کیلومتر خط انتقال ۲۰ اینچ و راه اندازی  ایستگاه CGS  شهرسجزی (با ظرفیت ۱۰۰هزار متر مکعب در ساعت) ، بهره برداری از ایستگاه شهید خرازی مجتمع فولاد مبارکه با ظرفیت ۲۰۰هزار متر مکعب بر ساعت و  ۸ کیلومتر خط انتقال ۳۶ اینچ ، بهره برداری از ۱۷ کیلومتر خط  انتقال ۱۶ اینچ شهر کمشچه از توابع شهرستان برخوار  و بهره برداری از  ساختمان اداری جدید اداره گاز دولت آباد خبر داد و گفت: امسال در این ایام الله در مجموع ۷ پروژه بزرگ گازرسانی با هزینه ای بالغ بر ۸۰۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا