تیتر دوعناوین اخبارمصاحبه و گفتگو

تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا برای مشمولان سرباز معلم و هیئت علمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از واحد اطلاع رسانی پلیس “سرهنگ رحمان علیدوست ” گفت : مشمولان سرباز معلم و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها برابر سنوات گذشته در تیر ماه سال ۱۳۹۵ به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعزام می شوند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود : این سازمان برای مشمولان متقاضی بهره مندی از این طرح ها، ارائه تسهیلات تنظیم تاریخ اعزام برای تیر ماه را در نظر گرفته است .

سرهنگ علیدوست ادامه داد: مشمولان متقاضی استفاده از تسهیلات فوق می توانند با مراجعه به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +۱۰ ) یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا در سامانه خدمات اینترنتی به نشانی www.vazifeh.police.ir ، نسبت به ثبت درخواست ، تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود از اردیبهشت ماه به تیر ماه ، یا تعجیل تاریخ اعزام به خدمت خود به تیر ماه اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت آموزش در تاریخ یکم تیر ماه ۹۵ و براساس زمان ثبت درخواست این مشمولان اولویت با مشمولانی است که زودتر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و سازمان نیز در حد توان با درخواست آنها موافقت می کند. # 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا