شهر و جامعهعناوین اخبار

تسهیلات شهرداری اصفهان برای برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،  شهرداری اصفهان برای خدمت رسانی راهپیمایان برنامه ریزی های قابل توجهی را به انجام رسانده و تلاش بر آن داشته تا زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم کند حضوری که می تواند خود تجلی وحدت و یکدلی مردم را به خود بگیرد.

خدمت رسانی رایگان مترو و اتوبوس در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار اصفهان در این خصوص ضمن دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور وحدت آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به تمام یاوه گویی های دشمنان است.

قدرت الله نوروزی بیان داشت: برای ایجاد سهولت تردد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجمع آنها در میدان امام(ره)، مترو اصفهان به همراه حدود ۳۵۰ دستگاه  اتوبوس در روز ۲۲ بهمن به صورت رایگان به مردم  خدمت رسانی می کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم فردا نیز همه مردم اصفهان با حضور یکپارچه در میدان امام(ره) این روز را به نحو شایسته گرامی بدارند و با حضور وحدت آفرین خود پاسخ تمامی یاوه گویی های دشمنان را بدهند.

تمهیدات ترافیکی در منطقه ۳ اصفهان اندیشیده شده است

حسین کارگر مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به اینکه امسال مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشورتر از سال های گذشته به میدان می آیند اظهار داشت: با توجه به اینکه این راهپیمایی در میدان امام (ره) و محدوده شهرداری منطقه سه برگزار می شود همکاری هایی برای هر چه بهتر برگزار شدن آن با سازمان تبلیغات اسلامی، پلیس راهور و معاونت خدمات شهری شهرداری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اقدامات مربوط به شهرداری در این روز مانند هر سال اقدامات مربوط به مسائل ترافیکی و پارکینگ هاست که به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: نظافت پس از مراسم نیز با توجه به اینکه محل مورد نظر محل گردشگری است باید هر چه سریعتر صورت بگیرد.

اما اطلاع رسانی برای حضور حداکثری و فضاسازی های شهری در کنار سایر اقدامات شهرداری اصفهان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن موضوع دیگری است که امسال نمود قابل توجهی دارد

 در این خصوص اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با  لحاظ امکانات موجود تلاش بر این داشت تا  زمینه حضور وحدت آفرین و حداکثری مردم را فراهم کند در این راستا نزدیک به ۷۰۰سیلک، داربست، تک پایه و لمپوست فضا سازی های لازم و دعوت از مردم جهت حضور در این مراسم را فراهم کرده است .

طراحی و اجرای جایگاه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در کنار سایر اقدامات انجام شده برای دعوت به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال جاری عزم خود را بر آن داشته تا نمایش اقتدار و حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری به خوبی جلوه کند در همین راستا دکور جایگاه این برنامه را نیز با نکات خاصی طراحی و اجرا نموده است.

دکور جایگاه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با بهره گیری از نمادهای ارزنده و ارزشی آذین بندی شده است و این با تاسی از پرچم جمهوری اسلامی ترکیب بندی شده است؛ همچنین در این دکور از طراحی های اسلیمی – ایرانی و برش های شمسه استفاده گردیده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی با  تمثال شهدا در طراحی دکور استفاده کرد و با استفاده از هنر خوشنویسی، با تصنیف عارف قزوینی تحت عنوان “از خون جوانان وطن لاله دمیده” را بر بخش های از این دکور نقش بسته است.

دکور جایگاه راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام (ره)  در ابعاد ۱۶*۶ متر و به ارتفاع ۸ متر توسط طراحان و دکورسازان به صورت حجمی ساخته شده و  نمادی از شعر نوستالژی سرود “بیست و دو بهمن روز پیروزی من روز شکست دشمن” در این دکور به کار برده شده است.

 از ویژگی ها ی این دکور استفاده از تصاویر سه دوره شهدا انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعین حرم است. همچنین تمثال ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه در کنار نماد شهدا در این دکور استفاده شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا