حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف محموله جاساز ۲۳۸ کیلویی تریاک در پژو ۴۰۵

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “سید تقی حسینی”  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ادامه سلسله اقدامات مقابله ای خود با باندهای قاچاق و سوداگران مرگ با اشرافیت در جریان انتقال محموله موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ از شهرهای جنوبی به سمت مرکز کشور قرار گرفته و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات مشترک با ماموران انتظامی شهرستان “اردستان” خودرو حامل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کردند.
سرهنگ حسینی بیان داشت: در بازرسی از خودرو، ۲۳۷ کیلو و ۸۲۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به اشرافیت بالای پلیس بر باندها و شبکه های قاچاق مواد افیونی گفت: با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه ماموران، استان اصفهان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.
**محموله لوازم خرازی میلیاردی قاچاق در شهرضا توقیف شد
یک دستگاه کامیون کشنده حامل محموله لوازم خرازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان شهرضا شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا  گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این کشنده، ۲۶۶ کارتن لوازم خرازی قاچاق بارگیری شده بودند کشف شد. که کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند و در این خصوص راننده دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
**افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در شاهین شهر
همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در فرهنگسرای ادب و هنر شهرستان شاهین شهر افتتاح شد.

سرهنگ” سید تقی حسینی” رئیس پلیس مبارزه با موا مخدر فرماندهی انتظامی استان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد  گفت: این نمایشگاه با عنوان “این راه پایانش معلوم است” با همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و شهرداری شاهین شهر در فرهنگسرای ادب و هنر شهرک گلدیس این شهر افتتاح شد.
این مقام مسئول عنوان داشت: نمایشگاه مذکور در مساحتی بالغ بر ۴۰۰متر مربع دایر شده و طبق هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری و سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی در سطح شهرستان به صورت روزانه عموم مردم می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.
سرهنگ حسینی، مدیران مدارس، دانشگاه ها ، ادارات دولتی ، کارخانجات و شرکت های خصوصی و … می توانند با هماهنگی قبلی به صورت گروهی افراد زیرمجموعه خود را برای بازدید از نمایشگاه به محل مذبور اعزام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا