اخبار صنعت، معدن و تجارتشهر و جامعهعناوین اخبار

ذوب آهن اصفهان به سمت صادارت دانش فنی و مهندسی پیش می رود

به گزارش سرمایه گستران ، این نمایشگاه  به مناسبت دهه مبارک فجر ، در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰ هزار متر مربع و در ۴۲ غرفه تا ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در مجموعه شفق برگزارشد  . همچنین جشن تجلیل از دانش پژوهان ممتاز شرکت نیز در سالن استاد توصیفیان در مجموعه شفق برگزار شد .

نمایشگاه توانمندی های خانواده ذوب آهن ارزنده است و توسعه می یابد

مهندس صادقی پس از بازدید از غرفه های نمایشگاه گفت : نمایشگاه خوب و ارزنده ای است و انتظار می رود که هر سال در معرفی توانمندی های شرکت شاهد رشد بیشتری باشیم. وی افزود : این توانمندی ها بسیار ارزشمند است و سعی می شود فضا و امکانات بیشتری در سال های آینده در اختیار این نمایشگاه قرار گیرد و همچنین زمان بیشتری به برگزاری آن اختصاص یابد تا کالاهای ساخته شده توسط کارکنان شرکت قابل عرضه و فروش باشد و توانمندی های شرکت به مردم به خوبی عرضه شود .

مدیرعامل شرکت تصریح کرد : ذوب آهن ، امکانات وتوانمندی های بسیاری دارد که قابل درآمدزایی است و عرضه است .

مهندس صادقی گفت : بومی سازی و اقتصاد مقاومتی در ذوب آهن اصفهان جاری است اما انتظار از این مجتمع عظیم صنعتی این است که نه تنها نیازهای خود بلکه نیازهای کل صنعت فولاد کشور را پاسخ دهد و باید در این راستا همت بیشری صورت گیرد .

مدیرعامل شرکت که در غرفه های نمایشگاه به ویژه در غرفه هایی که توانمندی های ذوب آهن اصفهان ارائه شده بود ، با صبر و دقت به سخنان غرفه داران توجه نمود و توصیه های کاملی ارائه کرد و اظهار کرد : در بازدید از غرفه ها تلاش نمودم که همکاران را برای تلاش در جهت ساخت داخل و افزاش توانایی های داخلی بیشتر تشویق نمایم چرا که دانش و تخصص را داریم و این امر را در صنعت نشان داده ایم .

وی افزود : این توانایی هایی که در ذوب آهن اصفهان وجود دارد نه تنها می تواند این شرکت را متحول سازد بلکه برای صنعت کشور یک سرمایه ارزشمند است . وظیفه ما این است که این توانمندی ها را بیش از گذشته به مرحله عمل نزدیک کنیم .

مهندس صادقی افزود : طی دو سال گذشته ، حرکت های بسیار خوب و ارزشمندی صورت گرفته که مهمترین آن  استفاده بیشتر از توان و دانش کارکنان شرکت در جهت تامین نیازهای ذوب آهن بوده است . این امر منجر به صرفه جویی های کلانی در طراحی ، ساخت  و تامین تجهیزات مورد نیاز تولید محصولات جدید شده است و همه این ها حاصل اعتماد به توان و دانش داخلی وافزایش انگیزه هاست .

مدیرعامل شرکت برخی از این موفقیت ها را شامل طراحی و تولید بیم بلانک ، بازسازی غبارگیرهای کنورتورهای فولاد سازی ، پروژه POST COMBOSTION یا احتراق ثانویه و بسیاری فعالیت های دیگر ذکر نمود و افزود : امیدوارم با این فعالیت ها به جایی برسیم که صادر کننده دانش فنی به دیگر کشورها باشیم .

مهندس صادقی یکی دیگر از وجوه برجسته این نمایشگاه را ، توسعه فرهنگی ذکر نمود و گفت : ذوب آهن اصفهان از دیرباز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به آموزش و توسعه فرهنگی توجه ویژه نموده است و این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از توانمندی های فرهنگی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان را ارائه می کند که توسعه آن می تواند انگیزه کارکنان برای فعالیت های فرهنگی را افزایش دهد.

عناوین برخی غرفه های این نمایشگاه بدین شرح است  :

تولیدات کک و مواد شیمیایی

مهندسی آب رسانی

انرژی و بهینه سازی سوخت

بیمارستان شهید مطهری

 آگلومراسیون

راه آهن و ترابری                    

اتوماسیون و ارتباطات

موسسه خیریه والفجر

آموزش و توسعه منابع انسانی

حفظ و نگهداری فضای سبز

معاونت پشتیبانی و ساخت ، مدیریت مهندسی برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات

فولاد سازی

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان

کوره بلند

کارگروه هنرهای تجسمی

کار گروه اداری پشتیبانی ( ستاد کانون )

کار گروه قرآن و عترت

کار گروه علوم پایه   

کار گروه تحقیق و پژوهش و کامپیوتر

کار گروه صنایع دستی و صنایع غذایی

کانون خیرین آقایان ( کارگروه های امداد و نجات ، کوهنوردی و طبیعت گردی و شطرنج )

کارگروه ورزش  

فعالیت های اجتماعی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا