شهر و جامعهعناوین اخبار

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با بیان این‌که آموزش و پرورش بنگاه اقتصادی نیست، اظهار داشت: توجه کردن به آموزش و پرورش، به عنوان مجموعه ای که برای نسل های آینده کشور سرمایه گذاری می کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این دیدگاه باید در همه مسئولین تقویت شود.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد دانش آموزان استان در شهرستان اصفهان مشغول به تحصیل هستند که این امر مستلزم عنایت ویژه مسئولین در رفع مشکلات موجود شهرستان است.

رضوانی عنوان کرد: باتوجه به دیون جمع شده آموزش و پرورش از سال های گذشته، این انتظار از دولت می‌رود که همه آنها را پرداخت کند، در صورتی که پرداخت یک‌باره این مبلغ میسر نیست.

فرماندار اصفهان افزود: ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور انجام پیش‌بینی های لازم در جریان تصویب بودجه، برای آموزش و پرورش استان، امری ضروری و مؤثر است.

وی با بیان این‌که فرماندار موظف به مدیریت بیش از ۳۵ کارگروه و بررسی و پیگیری مشکلات است، گفت: وضعیت آموزش و پرورش در زمینه نیروی انسانی باید پیش‌بینی شود، کمبود یک هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش برای سال آینده وجود دارد.

وی تصریح کرد: از شورای شهر در خواست داریم که کمک به ایاب و ذهاب مدارس استثنایی که مصوبه شورای آموزش و پرورش است را به تصویب رسانده تا کمک حال این افراد

باشد.

گفتنی است، فرماندار اصفهان در این جلسه، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان که حائز کسب رتبه برتر سال ۹۵ در استان گردیدند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا