شهر و جامعهعناوین اخبار

تصادف کامیونت و وانت پیکان یک کشته برجای گذاشت/نارگیل های قاچاق در ایستگاه بازرسی نائین

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس  استان اصفهان،سرهنگ “جهانگیر کریمی”  گفت : ماموران پلیس راه “اصفهان-کاشان” از برخورد یک کامیونت فوتون با یک وانت پیکان در محور “برزک” مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده کامیونت جان خود را از دست داد و راننده وانت پیکان مجروح شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم رعایت حق تقدم توسط راننده وانت پیکان اعلام شده است .

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان از رانندگان خواست : با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که موجب حواس پرتی و انحراف افکار می شود بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

**نارگیل های قاچاق در ایستگاه بازرسی نائین

 فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف یک محموله نارگیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد”  گفت: در پی تشدید اجرای طرح های برخورد با قاچاقچیان کالا ، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” طرح بازرسی از وسایل نقلیه سنگین باری را اجرا کردند.

وی افزود: ماموران به یک کامیون کشنده “دانگ فنگ” حامل نارگیل خارجی که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : این خودرو حامل ۲۶ تن نارگیل خارجی فاقد مدارک گمرکی بود که خودرو و محموله توقیف شدند.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به دستگیری راننده خودرو ، اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا