شهر و جامعهعناوین اخبار

رتبه اول استان در «مدیریت مصرف انرژی » به  شهرداری اصفهان رسید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان ، حیدر قاسمی در جلسته ستاد هماهنگی و برنامه ریزی معاونت خدمات شهری با بیان اینکه شهرداری اصفهان با  یک هزار و ۲۰۰ اشتراک برق و مصرف بیش از نود هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در سال ، بزرگترین مصرف کننده بخش عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان می باشد اظهار داشت :برنامه ریزی منسجم در خصوص مدیریت مصرف انرژی از سر فصل های اصلی برنامه‌های معاونت خدمات شهری در سال ۹۷ است.

وی افزود این میزان انرژی صرف روشنایی پارک ، آبنماها، تاسیسات آبیاری ، نورپردازی ابنیه تاریخی و دیگر خدمات عمومی شهری می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت : با توجه به لزوم مدیریت مصرف انرژی در ارائه خدمات شهری با اولویت‌های زیست محیطی و همچنین کاهش هزینه‌های جاری و از طرفی حجم و پراکندگی مصرف در فضاهای شهری ، با تشکیل کارگروه های تخصصی در این زمینه و  تعریف راهکارهای گوناگون اجرایی با حفظ کیفیت خدماتی که  مستلزم مصرف برق هستند ، شهرداری اصفهان در کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف به موفقیت دست یافت.

قاسمی در مورد نحوه ارزیابی و بدست اوردن این موفقیت خاطر نشان کرد:در طی مسیر این موفقیت، با ایجاد زیرساخت متمرکز و هماهنگ مشترک حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان و در راس آن مدیریت بهینه سازی و نگهداری و تعمیرات با شرکت توزیع برق اصفهان نسبت به ارزیابی و رصد ماهیانه  کلیه اشتراکات برق اقدام و تطابق لازم با مصرف استاندارد انجام می گردد.

قاسمی در پایان تصریح کرد : شرکت توزیع برق با تخفیف یک میلیارد و سیصد میلیون ریالی به عنوان مدیریت برتر بار در سال ۹۶  از شهرداری اصفهان تقدیر به عمل  آورده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا