پیشخوانعناوین اخبار

تشکیل قرارگاه خدمات انتظامی – امدادی پلیس اصفهان در سمیرم/ اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد های غیر ضروری / توصیه پلیس به شهروندان مبنی بر پرهیز از تجمع بی مورد در منطقه حادثه

سردار” مهدی معصوم بیگی”  ضمن تسلیت وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج، اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز از خارج شدن یک فروند هواپیمای تهران – یاسوج از رادار و سقوط آن در حوالی جنوب شهرستان سمیرم استان اصفهان اطلاع پیدا کردیم که بلافاصله تیم های پلیس آگاهی، اطلاعات و پیشگیری و نیروهای یگان ویژه به همراه نیروهای اورژانس و هلال احمر برای کسب اطلاعات اولیه از حادثه وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه گزارش ها حاکی از سقوط هواپیما در منطقه جنوبی شهرستان سمیرم بود، عنوان کرد: در همین رابطه، قرارگاه خدمات انتظامی – امدادی به منظور رسیدگی سریع به موضوع در پاسگاه “بیده” این شهرستان تشکیل شد.
سردار معصوم بیگی به اعزام تیم های” دی وی آی” تشخیص هویت پلیس آگاهی استان اصفهان برای شناسایی و هویت جانباختگان حادثه به سمیرم اشاره و بیان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم به منظور سرعت و سهولت در انجام کار، همکاری لازم را با نیروهای امدادی و انتظامی داشته باشند و از تجمع و حضور بی مورد در منطقه خودداری کنند.
فرمانده انتظامی استان همچنین از اعمال محدودیت ترافیکی برای خودروها در محور سی سخت – یاسوج و بالعکس خبر داد و گفت: این محدودیت تا اتمام عملیات جستجوی نیروهای عملیاتی و امدادی ادامه خواهد داشت و از مردم می خواهیم که از انجام ترددهای غیر ضروری در این محور خودداری کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان در خاتمه گفت: بارش باران در این منطقه جستجو برای یافتن هواپیمای سقوط شده را با کندی مواجه کرده بنابراین تلاش نیروهای امدادی و پلیس در این رابطه ادامه دارد؛ اخبار تکمیلی در خصوص حادثه مذکور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
حضور ۴۰۰ نیروی پلیس برای تسریع عملیات امداد و نجات / محدودیت تردد در محورهای فرعی و اصلی منتهی به منطقه جنوبی سمیرم
گروه استان ها-اصفهان- فرمانده انتظامی استان از اعزام نیروهای امدادی و ۴۰۰نیروی پلیس به منطقه جنوب شهرستان سمیرم برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری “تهران-یاسوج” و اعمال محدودیت های انتظامی در این منطقه خبر داد.
سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری، از ادامه فعالیت قرارگاه خدمات “انتظامی-امدادی” پلیس اصفهان برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری خبر داد و گفت: از صبح امروز نیروهای امدادی و ۴۰۰ نیروی پلیس در منطقه جنوبی شهرستان “سمیرم” عملیات جست و جو را آغاز کرده اند.
وی ضمن اشاره به اینکه پلیس راه کلیه محورهای اصلی و فرعی منتهی به این منطقه را تحت کنترل قرار داده، افزود: محور “سی سخت-بیده” مسدود است و به گونه ای برنامه ریزی شده که تردد برای کلیه خودروهای امدادی و خدماتی تسهیل شود و کلیه محدودیت ها تا اطلاع بعدی ادامه دارد.
این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین پلیس آگاهی تیم های “دی وی آی” تشخیص هویت را برای شناسایی جان باختگان به شهرستان سمیرم اعزام کرده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا