پیشخوانتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

لاشه هواپیما در ارتفاعات نُقُل پیدا شد/ عملیات تجسس تا انتقال کامل اجساد و پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما ادامه خواهد یافت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده درجمع تعدادی از خبرنگاران، با اشاره به پیدا شدن لاشه ی هواپیمای ATR۷۲، مسیر تهران-یاسوج، اظهارداشت: خوشبختانه پس از اقدامات وسیع و پیگیری های فراوان و ۴۸ساعت تلاش بی وقفه همه عوامل اجرایی،امدادی، نظامی و انتظامی و مدیریت بحران لاشه هواپیما پیدا شد.

وی با بیان اینکه بقایای هواپیما در ارتفاعات ۴هزار متری منطقه نقل پیدا شده است، تصریح کرد: از روز گذشته چندین سورتی پرواز بر فراز منطقه صورت گرفت که اینجانب مستقیماً در برخی از این پروازها حضور داشتم و سپس در جلسه ای که با جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، نقاط و کدها در نقشه ها بررسی گردید.

مهرعلیزاده اضافه کرد: تمام عکس هایی که توسط پهبادها گرفته شده بود، آنالیز گردید و نهایتا منجر به کشف لاشه هواپیما در ارتفاعات نُقُل توسط بالگرد سپاه گردید.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه این کار، نتیجه تلاش جمعی کلیه ی عوامل اجرایی و انتظامی از جمله نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و هلال احمر بوده است، اظهارداشت: از همه ی گروه های تجسس، امدادگران و نیروهای نظامی و انتظامی تشکر میکنم و اعلام می دارم که عملیات جستجو تا حصول به نتیجه کامل و انتقال اجساد و پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از مردم منطقه به سبب همکاری و مهمان نوازی مطلوب در این مدت، از بستگان قربانیان این حادثه خواست خونسردی خود را حفظ نمایند و اطمینان داشته باشند که عوامل امدادی و اجرایی کار خود را به نحو احسن به انجام خواهند رساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا