تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

شهروندان در طرح تفکیک از مبدا پسماند نقش اساسی دارند/ استانداردهای لازم باید در کارخانه کمپوست رعایت شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،قدرت الله نوروزی در بازدید از سازمان پسماند و کارخانه کمپوست افزود: فعالیت در محل کارخانه کمپوست بسیار سخت و متفاوت است و مدیریت جدید شهری سعی دارد استانداردهای مورد نیاز را در اینجا اعمال کند.

وی با اشاره به بازدید ۱۵ سال پیش خود از کارخانه کمپوست اذعان داشت: بخش هایی در این مدت به کارخانه کمپوست اضافه شده و توسعه یافته است.

شهردار اصفهان گفت: باید در کارخانه کمپوست و در زمینه پسماند مباحث بهداشتی و استانداردها رعایت شود.

وی با بیان این که در زمینه پسماند باید محیط  پاک، سالم و بهداشتی ایجاد شود تا آسیبی به سلامت مردم وارد نشود اظهارداشت: شهرداری اگر چه که در سازمان پسماند سعی دارد تولید برق از پسماند و سطح این سازمان  را ارتقا دهد اما از همه مهمتر به دنبال ایجاد محیط سالم و مهیا کردن زندگی شرافتمندانه برای افرادی است که در اینجا مشغول به فعالیت هستند .

 وی  در ادامه از شهروندان خواست طرح تفکیک از مبدا پسماند با مشارکت جدی اجرا کنند  تا شاهد اصفهانی زیبا، آباد، پاک و سرسبز باشیم .

شهردار اصفهان با تاکید بر این که شهروندان نقش اساسی در اجرای طرح تفکیک از مبدا دارند عنوان کرد: شهروندان با تفکیک زباله‌های‌ تر و خشک شهری نقش اساسی دارند  اگر همشهریان این تفکیک را انجام دهند و پسماند را به طور مجزا تحویل بدهند بسیاری از مسایل حل شده و کمک به شهرداری در ایام پایانی سال کرده اند به طوری که با این اقدام کیفیت خدمت رسانی بیشتر می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا