تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

در نشستی با حضور فرماندار اصفهان، مسائل و مشکلات حوزه آب و کشاورزی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی با صنف کشاورزان و دستگاه های متولی موضوع آب و کشاورزی شهرستان، با اشاره به خشکسالی های اخیر و کاهش بارش ها در شهرستان بالاخص شرق اصفهان، خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش شدید بارش ها در شرق اصفهان با کمبود شدید آب مواجه هستیم و شرکت آب منطقه ای نیز نتوانسته به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل کند، اما خوشبختانه کشاورزان به این حقیقت واقف بوده و آن را پذیرفته اند.

فرماندار اصفهان افزود: خواسته های کشاورزان مبنی بر دریافت خسارت (حقابه)، مدیریت و اجرای مفاد سند ۹ ماده ای شورای عالی آب و جلوگیری از برداشت های غیرمجاز، کاملا به حق است و اقدامات و پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است.

رضوانی تصریح کرد: بحمد الله با پیگیری های مجدانه جناب آقای دکتر مهرعلیزاده استاندار محترم، بخشی از خسارت های وارده به کشاورزان در آینده نزدیک به آنان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: مسئولین استان و شهرستان به شرایط مردم شرق اصفهان و مشکلات ناشی از عدم بارش ها، کاملا واقف بوده و مجدانه پیگیر رفع این مشکلات و تسهیل امور مردم این منطقه هستند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید گزارشی از اقدامات و پیگیری های انجام شده را ارائه نمایند، گفت: دستگاه های ذی مدخل باید بجد ورود کرده و امور مربوط به حوزه کشاورزی را با ارائه طرح ها و مشاغل جایگزین پیگیری نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا