پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

با تعامل و همفکری با بخش خصوصی می توان موانع و مشکلات را برطرف کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان ، مهندس رسول موسی رضایی مدیر عامل این شرکت در این گردهمایی گفت : همکاری سازمان های مرم نهاد با صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است به طوریکه در جوامع پیشرفته مردم و بخش خصوصی درکناردولت هستند و یکی از مسائلی که درست دیده می شود ارتباط نزدیک این بخش ها با قوای مقننه و اجرایی هرکشور است.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در ادامه سخنانش از تشکیل شورای گفتگو در صنعت برق اصفهان خبر داد و گفت: با تشکیل کمیته های تخصصی و هم فکری و تعامل می توانیم موانع و مشکلات را برطرف کنیم .

وی افزود:  از اقدامات بسیار مهم و موثر در همه حوزه ها تعامل و گفتگو می باشد و با درکنار هم بودن و ایجاد نیروی هم افزایی می توان تعداد زیادی از موانع بخش خصوصی را برطرف کرد.

موسی رضایی به نقش مهم سندیکای صنعت برق اشاره کرد و گفت : در حال حاضر مشکلات و مسائل بین کارفرما و پیمانکار باعث شده پروژه ها با تاخیر آماده بهره برداری شود که درحال حاضر این موضوع گریبانگیر صنعت برق شده است .

وی اذعان داشت: بخش خصوصی باید برای حل این موضوعات راهکار ارائه نماید و در حوزه های قانون گذاری و تدوین بخشنامه ها بتواند نقش داشته باشد

 مهندس موسی رضایی در پایان به وضعیت برق کشور و استان اصفهان پرداخت و گفت: علی رغم مشکلات نقدینگی و تحریم ها توانسته ایم  برق مطمئن بخش های صنعت ، کشاورزی و خانگی را تامین کنیم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا