شهر و جامعهعناوین اخبار

* برگزاری همایش “سیمای جوان در ادیان توحیدی” در تالار هنر

به گزارش سرمایه گستران، رئیس خانه جوان با بیان این مطلب گفت: این همایش با حضور جوانان ادیان و دانشجویان غیر ایرانی، ۵۰ دانشجو و طلبه از ۳۰ کشور دنیا از جمله لبنان، ژاپن، اندونزی، سوریه، چین و … و رهبران ادیان زرتشت، کلیمیان، ارامنه و آشوریان از سوی دفتر تخصصی جوان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری سازمان ها و نهادهای دیگر برگزار می شود.

محسن معصومی اظهار داشت: اکران فیلم مستند تلویزیونی “آئین های ازدواج در ادیان توحیدی” ساخته محمد فتحی، اجرای سمفونی ادیان، رونمایی از کتاب ادیان توحیدی از جمله برنامه های این همایش است.

وی تصریح کرد: همایش “سیمای جوان در ادیان توحیدی” با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان کشور صبح پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۸ در تالار هنر برگزار می شود.

** اهدای اسباب بازی و کتاب در دومین جشنواره “پرواز اسباب بازی ها”

اسباب بازی و کتاب های ارسالی شهروندان در قالب برنامه “پرواز اسباب بازی ها” از ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه به بیمارستان کودکان اصفهان اهدا می شود.

برنامه “پرواز اسباب بازی ها” از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری بیمارستان کودکان امام حسین(ع) برنامه ریزی شده است.

در این طرح تعداد زیادی اسباب بازی و کتاب به بیمارستان کودکان امام حسین(ع) اهدا می شود که با هدف شاد کردن کودکان و ایجاد انگیزه و روحیه بهتر آنها در بیمارستان از ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه به مدت ۴ روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر در مکان های تعیین شده اجرا می شود.

علاقه مندان برای تحویل اسباب بازی و کتاب می توانند به بیمارستان امام حسین(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به میدان استقلال، جزیره بازی واقع در پل فردوسی، باغ غدیر و ورودی ۴ سیتی سنتر مراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۸۶۹۶۰۰ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا