تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

رسیدگی به قبور شهدای همجوار با امامزادگان نیازمند حمایت است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد رضوانی با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا داریم، اظهار کرد: اصلی ترین و بالاترین وظیفه ما ادامه راه شهدا و تکریم ارزش‌هایی است که رزمندگان به خاطر آن به درجه شهادت رسیدند. یادواره و کنگره‌های بسیاری در کشور برای شهدا برگزار می‌شود، اما کنگره برای شهری که بیش از ۲۰۰۰ شهید داشته باشند برگزار می‌شود که در کشور ما تعداد کمی از شهرها هستند که کنگره برگزار می‌کنند و در دیگر شهرها یادواره برگزار می‌شود که همه به این خاطر است که از ارزش‌هایی که شهدا در نظر داشتند تکریم شود.

وی افزود: اکنون باید ببینیم آیا توانسته‌ایم حق مطلب را ادا و ارزش‌های شهدا را تکریم کنیم؟ در شرایطی فعلی که مسائل بسیاری در جامعه وجود دارد وظیفه ما چیست؟ در حالی که بسیاری از خانواده‌ها عزیزانشان را فدا کردند، کمترین وظیفه ما در قبال این خانواده‌ها چیست؟

رضوانی با تقدیر و تشکر از سپاه امام علی(ع) و سپاه شرق اصفهان که یادواره‌هایی را برای شهدا برگزار کردند، گفت: در شرایطی هستیم که مردم شرق اصفهان به خاطر خشکسالی در مضیقه هستند، در حالی که در جلسات گوناگون حق‌آبه آنها را مطرح کرده‌ایم و یادآوری شده که اگر آب نیست و نمی‌توان حق‌آبه آنها را داد، باید خسارت آن را به کشاورزان پرداخت کرد، چراکه مردم مستحق خدمت و حمایت بیشتری هستند و اکنون با پیگری مسئولان این امر در حال تحقق است تا دست کم گوشه‌ای از مشکلات این افراد برطرف شود.

وی در رابطه با رسیدگی به قبور شهدا گفت: در زمینه رسیدگی به قبور شهدای همجوار با امامزادگان ۵۰ درصد کمک شده است و امیدواریم ۵۰ درصد دیگر هم انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا