شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

جزییات بررسی مسائل ومشکلات شهر شاهین شهر در حوزه راه وشهرسازی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی به همراه مدیران ستادی از نزدیک جهت بررسی مسائل و مشکلات راه وشهرسازی به شاهین شهر سفر کرد و با حضور حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی موارد و مسائل مربوط به این حوزه را بررسی و راهکارهای لازم ارائه نمود.

مدیرکل راه وشهرسازی با توجه به عمده مشکلات شهری مطرح شده در این جلسه گفت: طرح جامع شهر شاهین شهر در سال ۹۴ و طرح تفصیلی این شهر در سال ۹۵ ابلاغ گردیده که بر اساس قانون و با توجه به زمان ابلاغ این دو طرح امکان بازنگری طرح تفصیلی وجود ندارد  اما با توجه به نظر مدیران شهری می توان تدقیق پهنه بندی ارتفاعات شهر را مورد بررسی قرار داد.

وی با تاکید بر توجه به توان و تاب آوری شهر نسبت به جمعیت خاطر نشان ساخت: لازم است جمعیت پذیری در شهر تعریف و طبق توان وتاب آوری شهر برای آن برنامه ریزی گردد و افزایش جمعیت پذیری بدون انجام کار کارشناسی خدمت به مردم وشهرداری نیست.

غلامی در این باره افزود: هرجا که بحث حقوق مکتسبه هست طبق ضوابط و قوانین موظف به انجام آن هستیم .

گفتنی است در این جلسه ۱۰ هزار مترمربع زمین با کاربری ورزشی و فرهنگی به اداره کل ورزش و جوانان جهت تامین مکان ورزشی در سایت مسکن مهر واگذار گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا