پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

نحوه فعالیت مراکز پلیس+۱۰ اصفهان در نوروز ۹۷

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ” مصیب شاهینی” معاون  گفت: تمامی دفاتر پلیس+۱۰ سرتاسر استان در روزهای یکم، دوم ، چهارم و همچنین یازدهم و دوازدهم نوروز ۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر باز بوده و به مراجعان خدمت رسانی می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فقط روز ۱۳ فروردین دفاتر پلیس+۱۰ تعطیل هستند عنوان داشت: فعالیت این دفاتر در روزهای غیر تعطیل نوروز ۹۷ مانند سایر روزهای سال از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر خواهد بود و شهروندان می توانند جهت انجام امورات خود به این مراکز مراجعه کنند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس استان گفت: در حال حاضر ۲۹ دفتر در شهر اصفهان و ۷۴ دفتر پلیس+۱۰ در کل استان اصفهان دائر و تحت نظارت این معاونت به مردم خدمت رسانی می کنند. 

کشف محموله لنز چشم قاچاق در اصفهان

کارآگاهان پلیس آگاهی طی یک عملیات ویژه در بازرسی از یک واحد صنفی محموله لنز چشم قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ “ستار خسروی” رئیس پلیس آگاهی با اعلام این مطلب  گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله لنز چشم قاچاق در یک واحد صنفی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی کردند که ۴ هزار و ۴۲۴ عدد لنز چشم قاچاق کشف که کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا