تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای سایر خطوط پروژه ی قطار شهری اصفهان باید به سرمایه گذار خارجی و بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ دکتر محسن مهرعلیزاده در مراسم بهره برداری موقت از خط یک مترو اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز باستانی و تقدیر از زحمات شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان اظهارداشت:‌بهره برداری آزمایشی از قطار شهری اصفهان با همه ی مشکلات مالی بخوبی پیش رفت.
استانداراصفهان با بیان اینکه بهره برداری کامل از قطار شهری و خطوط دیگر مترو نباید متکی به یک سازمان و یا دستگاه باشد ؛ تصریح کرد:‌باید ساخت مترو به بخش خصوصی واگذار شود و شورای شهر و استانداری نیز از این اقدام حمایت خواهند کرد.
مهرعلیزاده زمان اجرا و تزریق منابع مالی به پروژه را بسیار مهم خواند و افزود: باید فعالیت ها به چند بخش تقسیم شود و در خصوص تأمین منابع مالی استفاده از سرمایه گذار خارجی بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه استفاده از مترو از بعد آلودگی هوا و آرامش مردم و همچنین ابعاد اقتصادی و صرفه جویی در زمان بسیار اهمیت دارد، افزود:‌هرچه پروژه مترو زودتر به بهره برداری برسد به همان میزان نیز موفق عمل کرده ایم.
محسن مهرعلیزاده خواستار آمادگی کامل مسئولین مربوطه برای استقبال از مسافران نوروزی شد و اظهارداشت: باید هرچه بیشتر در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و نشاندن لبخند بر لب هموطنان و گره خوردن شادمانی با رشد و نمو طبیعت اقدام شود.
استانداراصفهان تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد این است که مسئولین در جهت ایجاد نشاط و شادی مردم تلاش کنند و سلایق جناحی را بر وظایف قانونی حاکم نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا