شهر و جامعه

باید شان، منزلت و احترام مددجویان در این سازمان بیش از پیش حفظ شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهارداشت: مسائل مربوط به امور خیریه و خیرات در کشور ریشه دار است و باید این ظرفیت های اجتماعی و روندی که مبانی اعتقادی دارد حفظ شود.
استانداراصفهان سنت صدقات و زکات را بسیار مهم و دارای ریشه ی قرآنی خواند و افزود: اهمیت ، ساختار و سازمان قوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با همه ابعاد از بسیاری از وزارتخانه ها بیشتر است و باید تلاش شود شان، منزلت و احترام مددجویان در این سازمان بیش از پیش حفظ شود.
مهرعلیزاده کمیته امداد را سازمانی با اثرگذاری اجتماعی و با سابقه ی دیرینه برشمرد و افزود: این سازمان با ایجاد اشتغال و کمک به محرومان جامعه یک ماموریت و مسئولیت اجتماعی بزرگی را بر عهده دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این دیدار اظهارداشت: حرکت و پویایی مدیریت ارشد استان در زمینه اشتغال، آب و مسائل زیست محیطی ستودنی است.
شیران با اشاره به عملکرد کمیته ی امداد اظهارداشت: بیش از صد هزار خانواده در استان تحت حمایت این کمیته هستند و تسهیلات اشتغال زایی این سازمان طی دو سال گذشته مطلوب بوده است.
حمید رضا شیران افزود: در سال گذشته ۸۳ میلیارد تومان کمک های مردمی برای کمک به محرومان و مستمندان جمع آوری شده است.
گفتی است استاندار اصفهان در قالب جشن نیکوکاری و در آستانه ی سال نو مبلغ یکصد میلیون ریال را برای کمک به محرومان اهدا نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا