پیشخواندسته‌بندی نشدهشهر و جامعهعناوین اخبار

 برگزاری دومین “هفته فیلم انقلاب اسلامی” در سالن سعدی

رئیس دفتر تخصصی سینما با بیان این خبر گفت: هفته فیلم انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و نامگذاری این روز به نام روز “هنر انقلاب اسلامی” از سوی خانه انقلاب اسلامی و ولایت، دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه هنری استان اصفهان برگزار می شود.

مصطفی حیدری اظهار داشت: این برنامه از روز یکشنبه ۱۹ فروردین با اکران فیلم مستند «رزم آرا یک دوسویه مسکوت» به کارگردانی احسان عمادی آغاز می شود و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فیلم های بزم رزم به کارگردانی سیدوحید حسینی، ترور سرچشمه به کارگردانی محمدحسین مهدویان، ادوارد به کارگردانی محمدباقر شاهین و زنانی با گوشواره های باروتی به کارگردانی رضا فرهمند از ۲۰ تا ۲۳ فروردین از ساعت ۱۷ در سالن سعدی به نمایش در می آید که بعد از پخش هر یک از این فیلم ها با حضور کارشناسان مربوطه، جلسات نقد و بررسی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فیلم های “به وقت شام” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ۲۴ فروردین ماه و لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان ۲۵ فروردین ماه در سانس ساعت ۱۰ صبح ویژه فعالان فرهنگی و شرکت کنندگان در جلسات به صورت ویژه در سینما چهارباغ و سینما فلسطین اکران خواهد شد.

رئیس دفتر تخصصی سینما تصریح کرد: پویانمایی “فیلشاه” به کارگردانی هادی محمدیان نیز روز شنبه ۲۵ فروردین در سینما چهارباغ ساعت ۱۰ صبح پخش می شود.

حیدری خاطرنشان کرد : علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های هفته فیلم انقلاب اسلامی به کانال تلگرامی @irfilmweek  مراجعه و یا با شماره تلفن  ۳۳۳۸۷۵۳۶ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا