پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

نیروی انتظامی از مهمترین نیروهای حافظ نظام و تامین کننده امنیت کشور است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، آیت الله العظمی “حسین مظاهری” در دیداری که فرمانده انتظامی استان اصفهان و جمعی از مدیران پلیس این استان با وی داشتند؛ ضمن تبریک سال نو به کارکنان نیروی انتظامی و  آرزوی موفقیت در سال جدید اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی مهم است که وظیفه تامین امنیت جامعه را بر عهده دارد و به لطف خدای متعال، پلیس همیشه در برابر فتنه بیگانگان کارآمد و موثر عمل کرده و دعا می کنم که کارکنان پلیس در اجرای ماموریت های خود موفق و سربلند باشند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان همچنین افزود: امسال نیز همانند سال های قبل، مسافران و گردشگران، شاهد خدمات رسانی شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در ایام نوروز بودند که این خدمات موجب کاهش وقوع تصادفات جاده ای، درون شهری، افزایش نظم و امنیت جامعه و رضایتمندی شهروندان و مسافران شد.

آیت الله مظاهری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از مهمترین نیروهای حافظ نظام و تامین کننده امنیت آن است که همواره این کار را به خوبی انجام داده است.

وی همچنین تاکید کرد: سردار اشتری را از گذشته می شناسم؛ وی فردی متدین، فهیم، کاربلد و هوشمند است و در سال گذشته نیز زحمات زیادی انجام داد که جا دارد  همه ما از وی تشکر کنیم؛ همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و علما نیز از او تشکر کردند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان متذکر شد: یکی از بالاترین نعمت های الهی، نعمت امنیت است که نیروی انتظامی آن را تامین می کند و ما مرهون زحمات پلیس هستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال نیز، نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج)، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش و مجاهدت نیروی انتظامی، در حفظ امنیت خود موفق باشد و اظهار داشت: ان شاءاله دشمنان انقلاب، همانند این چهل سالی که از عمر نظام می گذرد روز به روز ذلیل تر شده و در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام بمانند.

در ادامه، سردار “مهدی معصوم بیگی”، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز گزارشی از عملکرد سال گذشته پلیس اصفهان ارائه کرد و گفت: سال گذشته سالی پربار برای پلیس اصفهان بود، به لطف خدای متعال، دعای خیر حضرت عالی و حمایت های فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ماموریت ها به بهترین وجه انجام شد به طوری که در حوزه های مختلف به توفیقات خوبی دست یافتیم.

وی همچنین افزود: در سال گذشته، ۲۹ تن انواع مواد افیونی توسط پلیس استان اصفهان کشف وتعداد زیادی از باندهای بزرگ قاچاقچیان مواد مخدر منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از دغدغه های پلیس را بازگرداندن اموال سرقتی مردم به آن ها دانست و اظهار داشت: بحمدالله امسال بیش از یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از اموال مسروقه به مالکان آن ها در اصفهان بازگردانده شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متاسفانه همه ساله شاهد فوت و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنانمان در اثر وقوع تصادفات رانندگی هستیم که خوشبختانه در ایام نوروز امسال با تدابیر پلیس های راه و راهور و همکاری رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تعداد جان باختگان حوادث جاده ای تا روز ۱۳ فروردین امسال  ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

سردار معصوم بیگی با اشاره به نام گذاری امسال به سال «حمایت از کالای ایرانی» و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت مبارزه با قاچاق کالا، گفت: برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه، همواره در اولویت کاری پلیس بوده، به طوری که پلیس اصفهان، امسال در این زمینه، موفق به کشف هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شد و کشفیات بالای ۵ میلیارد ریالی قاچاق، ۳۶ درصد افزایش یافت.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا