شهر و جامعهعناوین اخبار

رود خانه زاینده رود جان جوان ۲۰ ساله را گرفت/کشف ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ “غلامرضا افشاری”  گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه زاینده رود منطقه “باغ بهادران” ،بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند جوانی ۲۰ ساله در آب رودخانه غرق شده بود.

سرهنگ افشاری بیان داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان امدادی عدم توانایی و آشنایی فرد متوفی با فنون شنا اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان در پایان به مردم توصیه کرد: از شنا کردن در حاشیه رودخانه ها ، سد های خاکی و محل های غیر مجاز اکیدا خودداری کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

**توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در بوئین و میاندشت

  فرمانده انتظامی شهرستان “بوئین و میاندشت” از کشف یک محموله پلی استیشن و ایکس باکس خارجی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “علیرضا طاهری”  گفت : ماموران گشت کلانتری شهر “بوئین و میاندشت” حین نظارت برخودروهای عبوری از محور “بوئین-دامنه” به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی شد که تعداد ۲۴ دستگاه پلی استیشن ۴ بی سیم ، ایکس باکس خارجی و متعلقات مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ طاهری در پایان از توقیف اتوبوس و محموله خبر داد و اظهار داشت : در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

**توقیف بیل مکانیکی قاچاق در اصفهان

 کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بازرسی از انباری در شهر اصفهان یک دستگاه بیل مکانیکی خارجی به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ ” ستار خسروی” رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر نگهداری ماشین آلات راه سازی قاچاق در انباری خارج از شهر ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی کردند، که یک دستگاه بیل مکانیکی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان ارزش بیل مکانیکی کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ خسروی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و نیازمند همکاری و مشارکت مردمی است.

**کشف ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۷ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتور سیکلت مسروقه طی ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” اظهار داشت: طرح ۲۴ ساعته امنیت محله محور به منظور کشف وسایل نقلیه مسروقه و به صورت همزمان در شهر اصفهان اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۷ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اصفهان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۵ سارق در این طرح بیان داشت: اجرای طرح های امنیت محله محور در راستای افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان تاثیر بسزایی در کاهش جرائم داشته و سیر نزولی جرائم را به دنبال دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه با اجرای اینگونه طرح ها سارقان در سال جاری عرصه جولان سارقان تنگ تر می شود گفت : از شهروندان درخواست می شود به توصیه های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کنند و خودروهای خود را به سیستم های بازدارنده ی ایمنی مجهز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه کشف شده فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند بیان داشت: سارقان در بازجویی های پلیسی یکی از موارد پیش برد عملی ساختن نقشه ی خود را نبودن وسایل بازدارنده اعلام کرده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه لبخند رضایت مالباختگان خستگی را از تن همکاران سبزپوش پلیس اصفهان رفع می کند، خاطر نشان کرد : تمامی سارقان دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا