شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای طرح جذب پلیس افتخاری در فرماندهی انتظامی استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ” مسعود ابراهیمیان، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان در راستای تحکیم جذب و مشارکت مردمی در طرح ها و ماموریت های خود از بین علاقمندان دارای سنین ۱۸ تا ۶۵ سال با مدرک دیپلم به بالا اقدام به عنوان پلیس افتخاری ثبت نام می کند.

وی افزود: علاقمندان به همکاری در ماموریت های نیروی انتظامی می توانند با در دست داشتن ۴ قطعه عکس، شناسنامه و کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، سابقه عضویت در بسیج و یا سوابق ایثارگری، معرفی نامه، برگ عدم سوء پیشینه کیفری و تکمیل برگه میثاق نامه براساس نوع علاقمندی و همچنین تخصص کاری خود به یکی از رده های این فرماندهی شامل پلیس فتا، پلیس پیشگیری، پلیس راهور، پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و معاونت اجتماعی مراجعه کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: این افراد پس از ثبت نام و طی مراحل قانونی و گذراندن دوره های آموزشی به صورت پاره وقت در ماموریت ها تامین نظم و امنیت مناسبت های ملی و مذهبی ، انتخابات و همچنین تامین امنیت اجتماعات بکارگیری می شوند.

سرهنگ ابراهیمیان با بیان اینکه تا کنون بیش از هزار نفر به صورت پلیس افتخاری در فرماندهی انتظامی استان جذب شدند گفت: در صورت انجام دقیق ماموریت توسط این افراد پاداش هایی از سوی نیروی انتظامی به مناسبت های مختلف به این عزیزان اعطاء می شود.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان هدف از اجرای این طرح را نهادینه سازی و توسعه مشارکت های مردمی و جلب اعتماد عمومی جامعه، تقویت توان، تحرک و پویایی ناجا و کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و جامعه پروری پلیس، مشارکت در بومی سای نظم و امنیت و فعالیت های پیشگیرانه متناسب با اقلیم متنوع کشور و مشارکت مردمی در بخشی از امور امنیتی، انتظامی و ترافیکی عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا