شهر و جامعهعناوین اخبار

ارتش بهترین پشتیبان انقلاب در روزهای سخت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون در همه صحنه های مهم انقلاب، پیوند عمیق خود با انقلاب، اسلام و مردم نشان داده و به لطف حضرت حق، عنایت حضرت ولیعصر (عج)، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش کارکنان خدوم آن توانسته همیشه سربلند از این آزمون بیرون آمده و فداکاری و ایمان خود را به همه ثابت کند.

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران، مردانه پای لبیک خود به امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده و همیشه حافظ انقلاب و ارزش های آن در برابر تهدیدات بیگانگان بوده است.

علاوه بر این، ایستادگی در مقابل توطئه‌های درونی را یکی از نمونه‌های کارنامه‌ی درخشان ارتش است و به فرمایش مقام معظم رهبری «نقش‌آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس و ارائه‌ی جلوه‌های عملی از سطوح بالای اخلاق و معنویت در کنار قدرت رزمی، یکی دیگر از افتخارات ارتش است.»

ارتش در روزهای سخت همیشه همراه و پشتیبان انقلاب بوده و رشادت های پایگاه های هوایی کرمانشاه، تبریز و اصفهان و مرکز توپخانه ۴۴ اصفهان و حماسه قهرمانان خلبانی چون شهید کشوری ، شیرودی فکوری را هرگز نمی توان از یاد برد.

ارتش در انجام وظیفه خود، شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و افرادی همچون شهیدان بزگوار «صیاد شیرازی» و «بابایی» در زمره الگوهای اخلاقی جامعه هستند.

جامعه ایرانی، ارتش را مظهر نظم و انضباط، مظهر مدنیت، سلامت اداری، سلامت اقتصادی، فراجناحی بودن و فراحزبی بودن، اسلامی بودن، دینی‌بودن و ملی‌بودن می داند و معتقد است حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های بین المللی، ضامن امنیت کشور و همچنین حضور دلاورانه نیروی دریایی ارتش ازخلیج فارس تا خلیج عدن، از دریای عمان تا دریای مدیترانه، آب های آزاد و اقیانوس‌ها همگی برای امنیت کشتی های ایرانی، کشورهای ساحلی و کشتیرانی و امنیت به آبراه‌های دریایی است.

ملت بزرگ ایران هیچگاه مجاهدت و تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه این سال ها را فراموش نخواهد کرد، به همراهی ارتش در کنار نیروی انتظامی و سپاه پاسدارن به منظور تامین امنیت کشور و دفاع در برابر فتنه های دشمن افتخار کرده و به روح همه شهدای اسلام و انقلاب درود می فرستد.

گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشادت های غیور مران ارتش کفر ستیز اسلام که مسئولیت خطیر حراست و پاسداری از کیان ایران عزیز طی هشت سال دفاع مقدس دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی برعهده داشته و موفق به سرکوب تجاوزگران شدند و امروز نیز با اقتدار و صلابت خود در عرصه خودکفایی دفاعی مایه غرور و عزت ملی ایران اسلامی را فراهم کردند.

نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، که هوشمندانه از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام گرفت علاوه بر مستحکم کردن پایه‌های ارتش جمهوری اسلامی، موجب یأس و نا امیدی بسیاری از دشمنان  در آن زمان شد.این نام گذاری نشان می دهد که حفظ و تقویت ارتش، اعتقاد قلبی و عمیق امام (ره) بود و این تصمیم صحیح امام موجب شد ارتش در همه‌ی قضایای بعد از انقلاب، خوش بدرخشد.

بدین وسیله روز ارتش را به تمام غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی به ویژه فرماندهان و کارکنان ارشد نظامی آجا در استان اصفهان تبریک گفته و از خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیقات ارتشیان عزیز را در خدمت به نظام مقدس جهوری اسلامی در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی- فرمانده انتظامی استان اصفهان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا