تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

سازندگی امروز کشور نیازمند روحیه بسیجی وار است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در جشنی که روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) با حضور بسیجیان اوقاف و امور خیریه برگزار شد با تبریک به مناسبت اعیاد خجسته و فرخنده ماه شعبان و همچنین تبریک سالروز میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: امروز تفکرات امام خمینی(ره) بیانات مقام معظم رهبری(دامت برکات) و سبک زندگی بسیجی وار از مرزهای ایران خارج شده و در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و… در کشورهای بسیار زیادی مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این موضوع جزء افتخارات مردم ایران است که با رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این میزان شور و اشتیاق مردمان کشورهای اسلامی به فرهنگ بسیجی بسیار زیاد شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: امروز به برکت خون شهدا و شهدای مدافع حرم و فداکاری ها، ایثارگری ها و رهنمودهای امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری(دامت برکات) امروز شاهد گسترش فرهنگ اسلامی و بسیجی در کشورهایی همچون سوریه و عراق هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه نقطه مثبت فرهنگ بسیجی گونه که همان روحیه بسیجیان است اشاره کرد و خاطر نشان شد: در سفر اخیری که برای زیارت اعتبات عالیات به همراه نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف  امور خیریه به سوریه رفته بودم مشاهده کردم که روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در قلب بچه های سوریه هم نفوذ کرده است و این روحیه بسیجی وار باعث ترویج سبک زندگی اسلامی شده است و ما با روحیه بسیجی وار می توانیم امروز کشور را بسازیم و به الگویی برای دیگر کشورها نیز تبدیل شویم.

وی در ادامه به نقش و جایگاه بسیج در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که یک دستگاه منتصب به ولایت فقیه است باید بسیجیان آن نیز از دسته بسیجیانی باشند که مد نظر مقام معظم رهبری(دامت برکات) است و تحقق رهنمودهای امام خمینی(ره) و بیانات رهبری را در زندگی و در محیط کاری خود سرلوحه قرار دهید و با جدیدت و با تلاش و کوشش به بیانات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانند.

**دشمنان ایران اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هراس دارند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: امروز با باور توان داخلی توانسته ایم موشک های دور برد بسازیم و این موضوع دشمنان ایران اسلامی را به وحشت انداخته است.

سردار مجتبی شیروانیان در جشنی که به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) در اداره کل اوقاف استان با حضور بسیجیان اداره کل اوقاف در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه برگزار شد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن خجسته میلاد امام حسین(ع) و همچنین تبریک روز پاسدار به همه پاسداران اظهار داشت: اگر حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی و مدافعان حرم در سوریه نبود امروز ما شاهد آن بودیم که داعش خاک سوریه و بعد عراق را تصرف کرده است و ما نیز در خاک خود مجبور بودیم با آنان به جنگ بپردازیم.

وی ادامه داد: اگر امروز ما شاهد پیروزی بر داعش هستیم همه آن به برکت نفس امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری(دامت برکات) است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: تشکیل مجموعه سپاه پاسداران با هدف حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از آینده نگری امام خمینی(ره) بود که در واقع ایشان این چنین روزها را می دیدند و امروز بسیجیان و مجموعه سپاه پاسداران بسیاری از نقشه های شوم دشمنان را ناکام گذاشتند و امنیت و اقتدار امروز کشورمان مدیون این نیروها و از خودگذشتگی و ایثارهای آنان است.

مجتبی شیروانیان در ادامه بیان کرد: پاسداران زیادی برای پیروزی و پابرجا ماندن جمهوری اسلامی جان فشانی کرده اند همچنین با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی که در بین پاسداران شکل گرفت و تا به امروز نیز این روحیه قویتر شده است باعث شده تا امروز ما به برکت خون شهدا امنیت و آرامش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس جوانان ۲۰ ساله ما بودند که با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی وارد میدان شدند و دشمنان انقلاب و اسلام را شکست دادند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در ادامه به خودکفایی هایی که توسط پاسداران و بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده اشاره کرد و گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی حتی امکان تولید سیم خاردار هم نداشتیم یا مشکل تامین تیر کلاش را داشتیم اما امروز با باور توان داخلی توانسته ایم موشک های دور برد بسازیم و این موضوع دشمنان ایران اسلامی را به وحشت انداخته است و اکنون نیز می بینید که در این رابطه همه مستکبیرین سراسیمه شده اند و می خواهند که با تحریم جمهوری اسلامی را دچار مشکل کنند.

مجتبی شیروانیان در ادامه به دلیل موفقیت ها و پیشرفت های که در جمهوری اسلامی به وجود آمده است اشاره و اذعان داشت: وجود روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جوانان انقلابی باعث شده تا پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد پیشرفت و ترقی در کشورمان باشیم.

وی در ادامه خاطر نشان شد: تا زمانی که ما پیرو ولی فقیه باشیم همواره شاهد رشد، ترقی، پیشرفت، امنیت و ثبات در کشورمان هستیم و همه ما نیز عاقبت بخیر می شویم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در ادامه بیان کرد: توسط دشمنان اسلام وقتی برای رخنه در ایران با جنگ نا امید شدند و به سمت نابود کردند جبهه های مقاومت روی آوردند و پول های زیادی نیز توسط دشمنان اسلام در این راستا هزینه شده است که یکی از اینها نیز تشکیل داعش بود.

مجتبی شیروانیان ادامه داد: اگر ایثار و شهادت طلبی و بصیرت شهدای مدافعان حرم نبود ما امروز نمی توانستیم در امنیت زندگی کنیم و ما امروز هرچه که داریم به برکت شجره طیبه و ائمه اطهار(ع) رهبری مقام معظم رهبری(دامت برکات) است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، دین اسلام و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) جان خود را فدا کردند و ایمان و اعتقاد راسخ این افراد بود که آنان را به جبهه جنگ با دشمنان اسلام رهسپار کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا