تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

ساخت مجهزترین مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ کشور با مشارکت خیّران اصفهانی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،سردار” مهدی معصوم بیگی”، اظهار داشت: سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم همواره به عنوان یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی به شمار می آید و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ که در واقع از آن می توان به عنوان اورژانس پلیس نام برد از جمله بخش های ناجا برای تحقق بخشیدن به این هدف است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه همه ساله بیش از ۲ میلیون تماس با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اصفهان برقرار می شود، گفت: امروز این شماره جایگاه ویژه ای در جامعه پیدا کرده و مردم برای دریافت خدمات انتظامی با این شماره تماس گرفته و درخواست امداد و یا خدمات می کنند و کارشناسان ما نیز در اسرع وقت به درخواست آنان رسیدگی و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: علی رغم تلاش های زیادی که در انتظامی استان صورت گرفته و خدمات خوبی که ارائه می شود اما نیاز است که در زمینه فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک سازو کار متفاوت تر و در خور شأن استان پهناور و بزرگ اصفهان دیده و فراهم شود.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان از ساخت مجهزترین مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ کشور با مشارکت خیّران استان خبر داد و گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بایستی از ظرفیت های مردمی نیز برای تولید امنیت استفاده شود و همچنین ابلاغ دستورالعمل ناجا در خصوص اجرای طرح خیّرین امنیت ساز، خیّر عزیز اصفهانی ساخت این پروژه عظیم که هم به لحاظ کیفی و کمی متفاوت تر از ساختمان های پلیس ۱۱۰ دیگر استان ها خواهد بود را متقبل شدند.

وی بیان داشت: این پروژه به مساحت یک هزارو  ۸۶۰ مترمربع و زیربنای حدود ۳ هزار مترمربع است که عمده کار ان شاء الله امسال به اتمام خواهد رسید و بخش تکمیلی و توسعه ای نیز در سال آتی انجام می شود.

این مقام مسئول انجام کارهای خیر در بخش تولید امنیت را نوعی باقیات صالحات برای افراد خیّر عنوان کرد و اظهار داشت: خیّران عزیز همانطور که در ساخت مساجد، مدارس و مراکز آموزشی و بهداشتی فعالیت می کنند می توانند در حوزه امنیت نیز نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: این وعده را به مردم بزرگوار اصفهان می دهم که با ساخت این ساختمان و تجهیز آن شرایط متفاوت تری برای خدمت رسانی به مردم عزیز، شریف و شهید پرور اصفهان فراهم شود.

یکی از خیّران  امنیت ساز اصفهانی نیز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس  گفت: امنیت یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و هرچه از دستمان بر می آید برای حفظ آن تلاش کنیم.

وی افزود: ما باید بدانیم وقتی که شب را در منازل خود به راحتی سپری می کنیم، این راحت خوابیدن ثمره تلاش عده زیادی از نیروهای انتظامی است که شب ها را در کنار خانواده خود نیستند و امنیت و آرامش را برای ما تامین می کنند.

این خیّر اصفهانی گفت: وظیفه خود می دانستم که به پاس زحمات این عزیزان قدمی برداشته و مکانی را فراهم کنیم که با آرامش به انجام ماموریت خود بپردازند.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا