پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

استاندار اصفهان اعلام کرد: هزینه کردن در ورزش ، در واقع نوعی سرمایه گذاری است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، اظهارداشت: موفقیت هر تیم در درجه اول مدیریت و سپس امکانات است و مدیریت درست این باشگاه در پیشبرد کارها کاملا مشخص است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه انتخاب سرمربی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است ، تصریح کرد: خوشبختامه سرمربی این تیم با غیرت خاص تیم را به پیش برده است.
محسن مهرعلیزاده با اشاره به اینکه در دنیا یکی از شاخص های سنجش موفقیت در مدیریت، مدیریت بخش ورزش است که هم در موفقیت ها و هم در نحوه ی برگزاری مسابقات مشخص می گردد ، تصریح کرد: قدرت نمایی مدیریت در بخش ورزش به خوبی خود را نشان می دهد و در افت و خیزهای تیم ها می توان درس های مدیریتی را یاد گرفت.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه هر طرح ورزشی که موجب توسعه ی ورزش گردد و توسعه ی فرهنگ ورزشی را به دنبال داشته باشد بسیار مغتنم است، افزود: خرج کردن در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که موجب ایجاد جامعه سالم می شود.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نیز با تقدیر از اقدامات ورزشی استاندار اصفهان، اظهارداشت: باشگاه ذوب آهن در ۵ سال اخیر بعنوان یکی از باثبات ترین باشگاه های کشور و آسیا بوده است و حمایت استاندار باعث تغییر مثبت دیدگاه ها نسبت به ورزش گردید و مشخص شد مدیریت استان باهوش و ذکاوت بالا می تواند مسائل را تشخیص و تدبیر نماید.
سعید آذری کادر فنی باهوش، متعصب و دانا و سرمربی غیرتمند این تیم را موهبتی برای ذوب آهن و عامل موفقیت این تیم برشمرد و اظهارداشت: داشتن قهرمان با اخلاق، شایسته، بدون حاشیه، تحصیلکرده و همچنین تخصصی که در هیئت مدیره وجود دارند ، انتظار ارتقا از این تیم را بالا می برد.
وی در پایان اظهارداشت: یکی از خوشبختی های مردم اصفهان وجود دکتر مهرعلیزاده در راس مدیریت استان است که می تواند سطح کیفی کل ورزش استان را ارتقا بخشد.
اعضای هیئت مدیره ذوب آهن نیز از حمایت های استاندار اصفهان بعنوان یک استاندار ارزشی و ورزشی تقدیر کردند و حضور ایشان در راس مدیریت استان را مایه دلگرمی مردم استان برشمردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا