تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

موفقیت ناجا در گرو توسعه کیفی است/ باید جاده آموزش را به آزادراه تبدیل کنیم

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار “مهدی معصوم بیگی”  اظهار داشت: اگر هر جامعه و کشوری بخواهد راه  صلاح ، رستگاری و پویایی را  بپیماید بایستی بر روی نخبگان و اساتید تمرکز داشته باشد چرا که بی تردید مسیر رشد و بالندگی هر جامعه ای  از این شاه راه عبور می کند.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان، آینده هر سازمان و کشوری در گرو پویایی جامعه اساتید و معلمان است و نمی توان نقش تاثیرگذار و تعیین کننده اساتید و معلمان را نادیده گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان  احترام به معلمان و اساتید را  احترام به علم و ارزش ها دانست و  تصریح کرد: در آیات و روایات تاکیدات فراوانی بر لزوم دنبال کردن علم و تکریم اساتید و معلمان شده است؛ تا آن جایی که به دنبال علم رفتن با به دنبال عبادت رفتن  مقایسه شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اذعان کرد: هر روز باید از معلمان و اساتید تقدیر کرد و بر دست آنان بوسه زد چرا که در دین اسلام بر احترام به استاد همچون احترام به پدر تاکید شده است.

وی با بیان اینکه نقشه راه هر تدریس، طرح درس است گفت: چهارچوب را طرح درس تعیین می کند و اگر طرح درس مکتوبی نداشته باشیم بر اساس ذهنیات حرکت می کنیم و امکان دارد به نتیجه نرسیم.

سردار معصوم بیگی اساتید را مهمترین رکن آموزش عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در سال های گذشته، آموزش به عنوان اولویت مهم نیروی انتظامی کشور بود و امسال نیز در  انتظامی استان، اهتمام ویژه ای بر موضوع آموزش شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: آموزش جزو مهم ترین مؤلفه های موفقیت در ماموریت های ناجا به شمار می آید و می تواند توان نیروها را در انجام موفق ماموریت هایشان چندین برابر ارتقاء دهد.

وی تاکید کرد: اگر توسعه کمی سازمان با محدودیت مواجه است، می توان این محدودیت را با توسعه کیفی جبران کرد و به  موفقیت های زیادی نیز دست یافت.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: برای این که توسعه کیفی در سازمان  رخ دهد و بهره وری افزایش یابد بایستی جاده آموزش را به آزاد راه تبدیل کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان اظهار کرد: برای تقویت آموزش در نیروی انتظامی محدودیت خاصی نداریم و معتقد هستیم هرچقدر برای آموزش سرمایه گذاری کنیم این سرمایه ها به هدر نخواهد رفت.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا