پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” گفت: ماموران انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۷۷ هزار و ۵۶۰ عدد لولای پمپی و مگنت، ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۸۰ عدد توپ فوتبال فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به توقیف کامیون و دستگیری راننده در این رابطه، بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

**کشف ۴ کیلو تریاک درشهرضا

سرهنگ “محمد حسین باباکلانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۴کیلوگرم تریاک که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

**کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در دهاقان

فرمانده انتظامی شهرستان “دهاقان” از کشف تعداد یک هزار و ۲۸۸ نخ سیگار خارجی قاچاق خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل پریشانی” اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دهاقان طرح بازرسی از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی تعداد یک هزار و ۲۸۸ نخ سیگار خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ پریشانی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

**دستگیری ۳ سارق و مالخر در اصفهان

 فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر اموال مسروقه داخل خودرو و کشف ۱۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد .

سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت : ماموران گشت انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در یکی ازمحلات شهر اصفهان به فردی که در حال انتقال یک باطری خودرو بود مشکوک شدند.

وی ادامه داد : با توجه به اظهارات ضد ونقیض این فرد از او بازجوئی شد که به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال اموال داخل خودرو با همدستی فرد دیگری و فروش به یک مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ یاردوستی از دستگیر مالخر و همدست سارق خبر داد و گفت : در این خصوص پرونده تشکیل و همه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از قرار دادن وسایل با ارزش وگران قیمت در داخل خودرو خودداری کنید.

**دستگیری سارق حرفه ای منازل در نجف آباد

 فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” ازدسگیری یک سارق حرفه ای منزل و کشف ۱۲۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست ”  گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان نجف آباد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت ۱۲۰ میلیون ریال اموال از منازل شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهیزید و همچنین از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب های ضد سرقت قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان داشته باشید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن ۱۱۰ تماس بگیرید .

**دستگیری سارق لاستیک های خودرو در لنجان

 فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از دستگیری یک سارق لاستیک خودرو و کشف ۴ حلقه رینگ و لاستیک خارجی خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا افشاری” اظهار داشت :در پی وقوع چندین مورد سرقت لاستیک خودرو در شهرستان لنجان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ “فولادشهر” پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را که با یک دستگاه سواری ۲۰۶ سرقت می کرد شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده به سرقت ۴ حلقه لاستیک و رینگ اسپرت در شهرستان لنجان اعتراف کرد.

سرهنگ افشاری در پایان از تحویل سارق به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت : مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا