دسته‌بندی نشده

اجرای ۱۰ برنامه متنوع ورزشی در ماه مبارک رمضان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حبیب الله ناظریان، به ویژه برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: از جمله این برنامه ها، برگزاری مسابقات تکواندو خردسالان دختر و پسر از ۲۷ اردیبهشت تا یکم خرداد ماه در محل پارک آبشار است.

وی با بیان اینکه مسابقات ووشوی نونهالان، نوجوانان و جوانان دختر و پسر از دوم تا چهارم خرداد ماه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات کاراته برای نونهالان و نوجوانان دختر و پسر از پنجم تا هشتم خرداد ماه در مجموعه ورزشی آبشار در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مسابقات بدمینتون نوجوانان و جوانان آقا ۱۸ تا ۲۲ خرداد در ورزشگاه آبشار، مسابقات تنیس روی میز به صورت آزاد برای بانوان و آقایان در خانه تنیس و مسابقات اسکیت نونهالان و نوجوانان دختر و پسر از ششم تا دهم خرداد ماه در مجموعه های ورزشی اسکیت امین و آبشار از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حرکات نمایشی ووشو روزهای دهم و یازدهم خرداد ماه در باغ طلوع ویژه دختران و در پارک کوهستانی صفه ویژه پسران برگزار می‌شود.

ناظریان ادامه داد: برپایی مسابقات بسکتبال نونهالان و نوجوانان مخصوص پسران در مجموعه ورزشی مشتاق و مسابقات جودو نونهالان و جوانان پسر ۹ تا ۱۱ خرداد در مجموعه ورزشی آبشار از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان در ماه مبارک رمضان، گفت: امسال مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان به تنهایی توسط هیات فوتسال برگزار می شود.

***اصفهان دارای بی شمار جاذبه های گردشگری است که بسیاری از آن ها، حتی از دید ساکنین این شهر پنهان مانده است. جستجو، شناخت، زدودن غبار فراموشی از این جذابیت­های شگرف که از آن به میراث ناملموس یاد می شود رسالت فعالان عرصه گردشگری و پتانسیلی بی بدیل برای جذب گردشگر (داخلی و خارجی) و تعریف بسته های گردشگری ویژه و بدیع است.

مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا  با تکیه برمیراث ناملموس اصفهان به برگزاری همایش “گردشگری خلاق” همراه با رونمایی از کتاب و نقشه گردشگری اصفهان اقدام کرده است.

این همایش ضمن توجه به پتانسیل­های معنوی اصفهان برای جذب گردشگر از زبان اساتید و نخبگان این حوزه از جمله آرش نورآقایی، دکتر ندا ترابی، خانم دکتر مقامی و …، به بیان تجارب موفق گردشگری خلاق می پردازد.

همایش “گردشگری خلاق” از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل با مشارکت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، شرکت زمین پویان آپادانا و شرکت آوای دشتیاران برگزار می شود.

این همایش روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در محل باغ گلها میزبان فعالان و کنشگران گردشگری اصفهان خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا