پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پلیس با روزه خواری در ملاء عام برخورد می کند

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان ، سرهنگ “حسن اسماعیلی” ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت : کلیه رستوران های بیرون بر در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲ بعد ازظهر به بعد مجاز به فعالیت می باشند.

وی با اشاره به اینکه کافی شاپ ها و چایخانه ها از زمان افطار تا ساعت ۱۲ شب مجوز فعالیت دارند افزود: هتل ها و مهمان پذیران می توانند در داخل مرکز اقامتی با رعایت موازین شرعی و پوشش مناسب اقدام به طبخ و سرو غذا کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : مراکز پذیرائی بین راهی،فرودگاه و راه آهن در تمام ساعات روز مجاز به فعالیت و صنوف مستقر در پایانه های مسافربری و باربری برابر مجوز های صادره از اداره نظارت بر اماکن عمومی در تاریخ های مقرر مجاز به فعالیت می باشند.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: فعالیت استخرهای شنا در ایام ماه مبارک بلامانع است ولی مجاز به ارائه خدمات به افراد زیر سن تکلیف و بیماران دارای مجوز پزشکی می باشند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : در این ایام گشت های شبانه روزی پلیس امنیت عمومی راه اندازی شده و با افرادی که به صورت علنی و در ملاء عام اقدام به روزه خواری کنند و صنوفی که طبق قانون فعالیت نکنند برخورد  قانونی می شود .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پایان بار دیگر با تبریک فرار رسیدن ماه پرفضیلت رمضان به شهروندان خاطر نشان کرد : ان شاء الله توفیق درک شب های پرفضیلت قدر و بهره مندی از لحظه لحظه این ماه به عنوان اندوخته ارزشمند به درستی حاصل شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا