حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف محموله میلیاردی ساعت قاچاق در سمیرم/توقیف سواری پژو با ۶۲ کیلوگرم تریاک

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،سرهنگ “سهراب قرقانی”  اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “رئیسیان” شهرستان “سمیرم” حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه ، یک دستگاه کامیون کشنده فائو را برای کنترل محموله و مدارک متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل تعداد ۲۲۴ کارتن جا ساعتی ،بند ساعت ،جعبه ساعت و تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ عدد موتور ساعت ، تعداد ۳۰ هزار عدد مغزی خودکار و تعداد ۵هزار و ۸۴۰ عدد ساعت مچی خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف محموله و کامیون ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال اعلام شده است .

قرقانی اضافه کرد : در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد : هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**توقیف سواری پژو با ۶۲ کیلوگرم تریاک

 فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف مقدار ۶۲ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی”  اظهار داشت : ماموران انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۲ کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو در تاریکی شب متواری شد بیان داشت : این سوداگر مرگ شناسایی و بزودی دستگیر می شود .

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی اجازه جولان و سرکشی به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی را نخواهد داد و با آنان برخورد قاطع و قانونی می کند.

**انحراف به چپ پراید یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

 رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری پراید با کامیون بنز در محور “بوئین میاندشت-الیگودرز” و فوت راننده پراید و مجروحیت ۲ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری”  اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه سواری پراید با یک کامیون بنز در محور “بوئین میاندشت – الیگودرز” تصادف کرد که ماموران پلیس راه “دامنه” به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه جاده ای راننده ۳۲ ساله پراید فوت، سرنشین پراید و سرنشین کامیون نیز مجروح شدند، بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پراید اعلام شده است.

سرهنگ پورقیصری در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند، بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا