حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف لنز چشمی قاچاق /مرگ جوان اصفهانی بر اثر برخورد صاعقه/مرگ بر اثر واژگونی خودرو /دستگیری مسافر تریاکی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ستار خسروی”، رئیس پلیس آگاهی استان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله لنز چشمی قاچاق در یکی از انبارهای اطراف شهر اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و با هماهنگی مقام قضائی از محل موردنظر بازرسی کردند که درنتیجه ۳ هزار و ۵۳۵ عدد لنز چشمی قاچاق کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به ارزش این محموله که توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شد، بیان داشت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.#

**مرگ جوان ۲۷ ساله اصفهانی بر اثر برخورد صاعقه

گروه استان‌ها_ اصفهان _ یک جوان روستایی در اطراف شهرستان اصفهان شب گذشته براثر برخورد صاعقه و برق گرفتگی شدید جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “حسن یار دوستی” ،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی مبنی بر برخورد صاعقه به یک جوان روستایی بلافاصله مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد : در این حادثه جوان ۲۷ ساله اصفهانی اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان اصفهان که براثر برخورد صاعقه دچار سوختگی و برق‌گرفتگی شدید شده بود حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ “یار دوستی “در پایان بابیان اینکه بلایای طبیعی بدون هیچ آگاهی رخ می‌دهند خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان آموزش پدافند غیرعامل را سرلوحه جلسات برون‌سازمانی و درون‌سازمانی خود قرار داده و مفتخر است به‌عنوان یک یگان انتظامی همواره آموزش‌های همگانی در خصوص پیشگیری از وقوع این‌گونه حوادث به شهروندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

**نشست یکی از خیابان های اصفهان براثر بارندگی

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی به دلیل نشست آسفالت تقاطع شیخ صدوق به میر بر اثر بارندگی شب گذشته خبر داد.

سرهنگ “رضا رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: شب گذشته  در پی ایجاد ترافیک ناشی از بارندگی شدید و  آب گرفتگی در یکی از خیابان های شهر اصفهان، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی ، علت وقوع ترافیک را نشست آسفالت خیابان  بر اثر بارندگی اعلام  کرد و  گفت: به همین  جهت برای جلوگیری  از خسارت های احتمالی، فوراً خیابان مذکور مسدود و با عوامل شهرداری به منظور رفع مشکل به وجود آمده هماهنگی لازم به عمل آمد.

سرهنگ رضایی در پایان افزود: تقاطع خیابان شیخ صدوق به میر هم اکنون به علت تعمیرات مسدود  است و شهروندان تا زمان رفع مشکل می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

**خواب‌آلودگی راننده پراید حادثه‌ساز شد

گروه استان‌ها _ اصفهان _ براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور اتوبان “امیرکبیر” یکی از سرنشینان خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین پور قیصری” با اعلام این مطلب اظهار داشت: مأموران پلیس‌راه نطنز _ بادرود ،ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، در پی اطلاع از واژگونی یک خودروی سواری به‌منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی انجام‌شده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال تردد در مسیر اتوبان امیرکبیر بود از جاده منحرف و دچار واژگونی شده که متأسفانه در این حادثه سرنشین ۲۱ ساله خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ پور قیصری بابیان اینکه برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس‌راه، خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت وقوع این حادثه بوده است گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم با عدم رانندگی در حالت خستگی از بروز این‌گونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

**محموله لوازم الکتریکی قاچاق به مقصد نرسید

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه خودروی کشنده حامل محموله ۴ میلیارد ریالی لوازم الکتریکی قاچاق که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسین باباکلانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مدارک ارائه شده توسط راننده با بار خودرو همخوانی نداشت ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این کشنده تعداد۸۶۴ کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ “بابا کلانی” بیان داشت: ارزش محموله مکشوفه در این عملیات توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده دستگیر و برای انجام اقدامات بعدی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با هدف حمایت از کالای ایرانی در اولویت برنامه های این فرماندهی قرار دارد و ماموران با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از ورود محموله های قاچاق به بازارهای داخلی جلوگیری به عمل می آورند.

**دستگیری مسافر تریاکی

گروه استان ها _اصفهان- ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در بازرسی از ساک همراه مسافر یک دستگاه اتوبوس که از جنوب کشور عازم اصفهان بود مقدار ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسین باباکلانی”  اظهارداشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:پس از توقف خودرو  ماموران اقدام به بازرسی از این اتوبوس کردند که در نتیجه  مقدار  ۵ کیلو و۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع در ساک دستی یکی از مسافران  کشف شد.

سرهنگ “باباکلانی” درپایان افزود:در این رابطه متهم دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی استان شد.

**کاهش ۴۳ درصدی سرقت های خشن در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کاهش ۴۳ درصدی سرقت های خشن با اجرای طرح های عملیاتی و راه اندازی گشت های ویژه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ “حسن یاردوستی” اظهار داشت: در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان مبنی بر اجرای هدفمند گشت های پلیس و تشکیل تیم های ضربت به حمد ا…در اردیبهشت ماه امسال با کاهش ۴۳ درصدی سرقت های خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل روبر بودیم .

وی گفت: یکی از موضوعاتی که پلیس اصفهان به شدت دنبال می کند مقابله با جرائم خشن به خصوص سرقت های به عنف و زور گیری است که از سوی برخی افراد شرور و قانون شکن رخ می دهد و در این خصوص از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده این گونه جرایم سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند .

این مقام انتظامی افزود: در این زمینه تمامی کلانترهای اصفهان با تشکیل اکیپ های محسوس و نامحسوس در نقاط جرم خیز و راه اندازی تیم های ضربت “چتر امنیتی” خوبی را در سطح محلات شهرستان برقرار کردند که این روند با قوت و شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با تقدیر ا مشارکت مردم در طرح های پلیس خاطر نشان کرد: امید واریم در ماه های آتی شاهد روند نزولی در وقوع همه جرائم با تلاش ماموران سخت کوش پلیس اصفهان و همکاری و همدلی مردم فهیم و ولایتمدار این شهر باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا