حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

انهدام باند سارقان منازل نیمه‌ ساز/کشف انواع قاچاق در اصفهان

سرهنگ” سید تقی حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: مأموران انتظامی در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های خود برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر از انتقال محموله تریاک به‌وسیله یک دستگاه کامیون مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اشرافیت بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری کامیون حامل مواد مخدر که از جنوب کشور به مقصد اصفهان در حرکت بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه برای اقدامات بعدی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: مأموران پلیس اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود توانسته‌اند راه‌های استان را به یکی از ناامن‌ترین مسیرها برای عبور قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل کنند.#

**کشف نوشابه های انرژی زای قاچاق در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه سواری پیکان محموله ای از نوشابه های انرژی زای خارجی به ارزش ۸۳ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهر به یک سواری پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودرو تعداد ۶۹۷ بطری نوشابه خارجی انرژی زا فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۸۳ میلیون ریال اعلام شده است .

سرهنگ یاردوستی در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد:پلیس اصفهان شبانه روز آماده دریافت هر گونه اخبار از طریق پل ارتباطی پلیس شماره ۱۱۰ است تا در اسرع وقت خدمات لازم را به شهروندان ارائه کند.

**کشف ۸۰۰ میلیون ریال داروی قاچاق در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۲ محموله داروی خارجی در بازرسی از ۲ انبار به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع داروی خارجی قاچاق در ۲ انبار ، اطراف شهر اصفهان ، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:پس از هماهنگی با مقام قضائی، از انبارهای مذکور بازرسی و تعداد یک هزار و ۶۴۷ بسته انواع قرص و کپسول و ۱۳۰ عدد آمپول انسانی و تعداد یک هزار و ۱۰۱ بسته انواع داروی دامپزشکی شامل مولتی ویتامین خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده بیان داشت: در این زمینه ۲ نفر دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق به کشور زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت منازل در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت های منازل در این شهر خبر داد .

سرهنگ “حسن یاردوستی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :با اجرای طرح های هدفمند و نوبه ای در محله های اصفهان توانستیم تا حد بسیار زیادی به مطالبات مردمی پاسخ دهیم و رضایت مندی آنان را کسب کنیم .

وی گفت :با تشکیل اکیپ های عملیاتی محسوس و نامحسوس و اجرای طرح های ذوالفقار توانستیم سرقت های کیف قاپی و جیب بری را در وسایل نقلیه عمومی ،ایستگاههای اتوبوس و مراکز خرید مهار کنیم.

سرهنگ یاردوستی با بیان اینکه وقوع سرقت های منازل در شهر اصفهان ۱۰ درصد کاهش یافته است افزود:بیشتر سارقان از بی توجهی شهروندان به نکات و هشدارهای پلیسی استفاده و نقشه سرقت های خود را عملی می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن ابراز خرسندی از توفیقات حاصل شده در مورد سرقت ها خاطر نشان کرد:پلیس اصفهان با اقتدار وشدت طرح های خود را دنبال ، از وقوع جرایم پیشگیری و با مجرمان برخورد قانونی می کند.

**اسباب‌بازی‌های قاچاق به بازار نرسید

گروه استان‌ها_ اصفهان _ مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا محموله ۲ میلیاردی اسباب‌بازی قاچاق که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود را توقیف کردند.

سرهنگ “محمدحسین بابا کلانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه محموله بار خودرو فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، افزود: مأموران در بازرسی از این کشنده تعداد ۲۰۸ کارتن اسباب‌بازی خارجی قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش کالای مکشوفه را براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده کشنده دستگیر و به‌منظور اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**واژگونی پراید مرگ راننده اش را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_ یک دستگاه سواری پراید به علت خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی خارج ، واژگون و راننده آن فوت شد .

سرهنگ “جواد درستکار” رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ از واژگونی یک دستگاه سواری پراید دریکی از محور های ورودی این شهر مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: دراین حادثه یک دستگاه سواری پراید به علت خستگی و خواب آلودگی راننده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از محور اصلی خارج و واژگون شده بود .

این مقام انتظامی ادامه داد : متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ درستکار در پایان به رانندگان توصیه کرد:با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هنگام خستگی و خواب آلودگی در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید .

**انهدام باند سارقان منازل نیمه‌ ساز

گروه استان‌ها_ اصفهان _ اعضای باندی که اقدام به سرقت لوازم ساختمانی از منازل نیمه‌ ساز می‌کردند در عملیات مأموران انتظامی شهرستان کاشان دستگیر  کردند.

سرهنگ “علی پور کاوه ” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم ساختمانی از منازل نیمه‌ ساز آن‌ها موضوع به‌طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تشکیل گروه‌های عملیاتی و با پیگیری‌های علمی و تخصصی با همکاری یکی از کلانتری‌های شهرستان توانستند هویت اصلی اعضای باند ۳ نفره‌ای که اقدام به این‌گونه سرقت‌ها می‌کردند را شناسایی کنند.

سرهنگ “پور کاوه” ادامه داد: مأموران پس از شناسایی متهمان با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد قابل‌ توجهی از اموال مسروقه کشف شد، عنوان داشت: متهمان که در مقابل شواهد، قرائن و ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به چندین فقره سرقت از منازل نیمه‌ ساز اقرار کردند که تحقیقات برای شناسایی مال باختگان کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با هشدار به شهروندان در خصوص این‌گونه سرقت‌ها گفت: به صاحبان منازل نیمه‌ ساز توصیه می‌کنیم از رها کردن اموال خود در این‌گونه مکان‌ها خودداری کرده و برای پیشگیری از هرگونه سرقتی راه‌های ورود به منزل را مسدود کرده و یا از نگهبان استفاده کنند و منازل را به همسایگان بسپارند و به ساکنان محلات هم توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تردد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**دستگیری سارق داخل خودرو و کشف ۵۰میلیون ریال اموال مسروقه

گروه استان‌ها – اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و کشف ۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ ” علی جعفری نژاد ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروی آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و همچنین گشت زنی‌های هدفمند، سارق را شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی  او  را در مخفیگاه اش  دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی خمینی شهر تصریح کرد: طی بازرسی از مخفیگاه متهم ، ۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو کشف و متهم  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ جعفری نژاد  به همشهریان توصیه کرد : برای جلوگیری از بروز این‌گونه سرقت‌ها وسایل شخصی خود شامل کیف، لپ تاپ، دوربین، وجوه نقد، اسناد و مدارک و اموال باارزش خود را داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهید و خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا