شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

    با هزینه ای بالغ بر ۵/۶ میلیارد ریال هادی  پر ظرفیت بر روی خط ۶۳ کیلوولت آبشار – مشتاق نصب گردید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، مهندس علی اسلامی معاون بهره برداری این شرکت ، هادی پر ظرفیت مذکور با مشخصات Oriole/ACSS-MS را تولید داخل عنوان کرد و گفت : این هادی جایگزین هادی ولف با قدمت بیش از سی سال بر روی خطوط ۶۳ کیلو ولت آبشار –مشتاق به طول حدود ۷ کیلومتر طی مدت یک ماه گردید.

 مهندس اسلامی افزود:  با توجه به نیاز به افزایش ارتفاع در محل اتوبان آبشار جهت تعویض هادی مذکور یک عدد دکل CC با خاموشی کامل پست ۶۳ کیلو ولت مشتاق به صورت شبانه نصب گردید.

معاون بهره برداری برق منطقه ای اصفهان اذعان داشت: کلیه کلمپ ها و اتصالات تجهیزات دو بی خط مذکور در پست آبشار نیز تامین و تعویض گردید و با نصب این هادی که بر اساس شرایط استقامت دکل های موجود انتخاب شده بود ظرفیت خط بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

شایان ذکر است پروژه مذکورتحت نظر مجری طرح بهینه سازی شبکه های انتقال و فوق توزیع معاونت بهره برداری انجام پذیرفته و مشاوره طرح و نظارت پروژه با شرکت مهندسین دانشمند و اجرای عملیات سیم کشی توسط شرکت سامان پویان آریا  بوده و جهت کل طرح شامل خرید ، اجرا و خدمات مهندسی حدود  ۵/۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا