پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

در اردوی جهادی به مناطق زلزله زده غرب کشور شرکت کردند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی برق منطقه ای اصفهان قاسم امید فرمانده حوزه شهید رجایی سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تنها راه مبارزه با آمریکا گره گشایی از کار مردم است افزود در راستای کمک به محرومیت زدایی و سازندگی ، سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان برای اولین بار گروهی شامل افراد متخصص از پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای اصفهان را به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام کرد .

در ادامه امیرحسین شهریاری فرمانده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای اصفهان با اشاره به اینکه بسیج همواره حامی دولت ونظام اسلامی بوده است ادامه داد : همکارانی که برای اولین بار در قالب گروه جهادی اعزام شدند فارغ از اهداف مادی و صرفا با نیت کمک رسانی و محرومیت زدایی در این اردو شرکت کرده اند .

وی افزود : نفرات اعزامی دارای تخصص در زمینه مختلف از جمله برقکاری ساختمان ، تاسیسات ، جوشکاری و آرماتوربندی ،‌ خدمات خود را ارائه کردند .

بنابراین گزارش طی مراسمی که با حضور مهندس موسی رضایی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در نمازخانه این شرکت برگزار گردید از نفرات اعزامی به اردوی مذکور به نحو شایسته تقدیر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا