تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

پیکر هشت شهید گمنام در اصفهان تشییع می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، سردار شیروانیان با اشاره به تاثیر خون شهدا بر اقتدار و امنیت نظام جمهوری  اسلامی ایران گفت: فضای استان اصفهان، با ورود پیکر مطهر هشت شهید گمنام به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عطرآگین خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۴۹ شهید گمنام در ۱۱۴ نقطه استان اصفهان تدفین شده اند. پیکر مطهر این هشت شهید نیز در روز ۲۳ اسفند مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرهای “بادرود” از توابع شهرستان نطنز، “زواره” از توابع شهرستان اردستان، “یزدانشهر” از توابع شهرستان نجف آباد  و “کامو وچوگان” از توابع شهرستان کاشان تشییع و تدفین خواهند شد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان تصریح کرد: با برنامه ریزی بنیاد حفظ آثار، زمینه حضور شهدا مانند سابق در ویژه برنامه های بیعت با شهدا در مساجد و مراکز فرهنگی اصفهان و شهرستانهای استان پیش بینی شده است.
سردار شیروانیان درباره مشخصات این هشت شهید گفت: ۲ شهید “عملیات محرم” و تفحص شده در منطقه عملیاتی شرهانی ۱۹ و ۲۶ ساله در شهر بادرود تشییع می شوند. ۲ شهید دیگر مربوط به همین عملیات، تفحص شده در منطقه شرهانی ۲۱ و ۲۵ ساله نیز مورد استقبال مردم زواره و دو شهید “عملیات محرم” تفحص شده در منطقه عملیاتی شرهانی ۲۲ و ۲۳ساله در تپه ورودی محله چوگان تدفین خواهند شد. همچنین یک شهید ۲۷ ساله “عملیات خیبر” تفحص شده در منطقه جزایر مجنون، به همراه یک شهید ۱۷ ساله “عملیات محرم” تفحص شده در منطقه عملیاتی شرهانی در یزدانشهر تشییع می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا