تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی ۴۰ پایگاه جذب حامی در روز شهادت امام علی (ع)

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از برپایی ۴۰ پایگاه ثبت حامی در روز شهادت امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه در لیالی باعظمت قدر پایگاه‌های جذب حامی این نهاد در مراکز مذهبی پر تردد برپا می‌شوند، گفت: این نهاد در تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های لیالی قدر به خدمت می‌گیرد و پایگاه‌های جذب حامی این نهاد در این شب‌ها تا سحرگاه آماده ثبت حامیان گران‌قدر اصفهانی هستند.

شیران بابیان اینکه در روز ۲۱ ماه رمضان و مصادف با شهادت مولی‌الموحدین علی (ع) در تمام ادارات این نهاد در سطح استان پایگاه‌های جذب حامی برپا می‌شود، گفت: ۴۰ پایگاه در این روز آماده ثبت‌نام حامیان هستند.

وی تأکید کرد: در شهر اصفهان پایگاه مرکزی این نهاد در محل مسجد نورباران واقع در خیابان بزرگمهر، چهارراه نورباران بر پا می‌شود و یک پایگاه ویژه در محل اداره کل کمیته امداد واقع در خیابان فردوسی، ابتدای خیابان منوچهری تشکیل می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از فرزندان نیازمند غیر یتیم کماکان فاقد حامی هستند، گفت: انشا الله در پایان ماه مبارک رمضان شاهد حمایت مردم نیکوکار از این فرزندان در قالب طرح فرزندان محسنین باشیم.

شیران همچنین گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های این نهاد با مراجعه به تارنمای اینترنتیhttp://mohsenin.ir و یا استفاده از تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کمیته امداد را در ایجاد بستری امن برای فرزندان نیازمند یاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا