پیشخوانتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

توانمند شدن از ابعاد انسانی و باورهای اعتقادی و اجتماعی امری مشکل است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مراسم اهدای جهیزیه به فرزندان ایتام، تقدیر از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد و افطاری مشترک خیران و افراد تحت پوشش کمیته امداد اصفهان اظهارداشت: خداوند به اندازه وسعت فکر، دل و قلب انسانها به آنها ار‌زانی می‌دارد و افرادی که می‌توانند با توانایی مالی خود شغلی ایجاد کند ، افرادی را مشغول به کار کنند و خانواده‌های آنها را تحت پوشش قرار دهند به درجه بالایی از آگاهی رسیده اند.
استانداراصفهان با بیان اینکه خانواده‌های معظمی که مکنت مالی کافی برای اداره زندگی ندارند انسان‌های بزرگی هستند، تصریح کرد: خداوند می‌فرمایند کریم‌ترین و محبوب‌ترین شما انسان‌هایی هستند که تقوای بیشتری دارند، حلال و حرام می‌دانند و با امور خدا و قوانین الهی و کشور آشنایی کامل دارند.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه فقر مالی از جمله فقرهایی است که می‌تواند در زمان کمی با یک کار، تحصیل و یا حرکتی از سوی انسان به غنا تبدیل شود، افزود: افراد بسیاری هستند که فقر مالی داشتند اما توانستند خود را رشد دهند و در مدارج بالای تحصیلی موفق شوند و با رقم زدن آینده خوب برای خود، باعث افتخار جامعه باشند.
مهرعلیزاده توانمند شدن از ابعاد انسانی، باورهای اعتقادی و اجتماعی را بسیار مشکل برشمرد و افزود: افراد بسیاری بودند که از نظر مالی در سطح بالایی قرار داشتند ولی از نظر انسانی آنچنان سقوط کردند که به موجود ضد انسان تبدیل شدند و چه انسان‌هایی که از فقر مطلق به پیشرفت رسیده اند.
وی در پایان اظهارامیدواری نمود روزی برسد که شاهد هیچ نوع فقری در جامعه نباشیم چرا که اگر جامعه‌ای به فقیر فکری و معنوی دچار شد آن جامعه به هیچ نمی‌ارزد.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: جامعه بزرگ ایران با تاریخ پر افتخارخود ، امروز انسان های فرهیخته ایرانی را به وجود آورده که امیدواریم آینده ایران اسلامی به دست جوانان و نیروهای خلاق درخشان و مبارک باشد و در آینده هم به ایرانی بودن و هم به مسلمان بودنمان افتخار کنیم.
شایان ذکر است در این ضیافت ، خیران تعداد ۶۰ دوچرخه و ۱۰ سری جهیزیه به افراد تحت پوشش اهدا نمودند و همچنین از سه نفر از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان نیز با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا