شهر و جامعهعناوین اخبار

 آغاز عملیات اجرایی  احداث ساختمان اداره گاز گوگد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص مشخصات اجرایی این پروژه بیان داشت: این ساختمان از زمینی مناسب که امکان سرویس دهی لازم را برای ارائه خدمات  به همه مردم شهر گوگد فراهم می کند با  هزینه ی۷میلیارد ریال تکمیل خواهد شد.

مهندس علوی، خاطر نشان ساخت: گوگد در ۱۰ کیلومتری شهر گلپایگان  واقع شده که  بیش از ۳ هزار و ۵۷۸ مشترک شهری و ۲ هزار و ۳۱۷ مشترک روستایی تحت پوشش خدمات گازرسانی دارد.

وی، با اشاره به اینکه از سال ۹۵ خدمات گاز رسانی به مشترکین این شهر در ساختمان استیجاری ارائه می شود   بیان داشت: بمنظور افزایش سطح رضایتمندی مشترکین، احداث ساختمان اداری اختصاصی و پست امداد در این شهر در دستور کار قرار گرفته که بابهره برداری از این پروژه، رفت و آمد مشترکین آسانتر و سطح دسترسی آنان به خدمات بیشتر خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده در اواخر نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است، عملیات اجرایی این پروژه  با حضور امام جمعه شهرستان گلپایگان، نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعمی از مسئولان و مدیران شهری گلپایگان و گوگد و همچنین مدیرعامل، معاونین و جمعی از روسای شرکت گاز استان اصفهان آغاز خواهد شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا