پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

 ظرفیت توریسم سلامت در ابعاد مختلف ، یکی از مزایای بسیار فوق العاده ی اصفهان است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار اعضا هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان اصفهان با ایشان پس از استماع گزارش و نقطه نظرات آنها در خصوص مسائل و مشکلات استان اظهار داشت: بحث محیط زیست ، آب و اشتغال از اهم مسائل و مشکلات استان است که بخش عمده ای از وقت مدیریت استان صرف پرداخت به این موضوعات می شود.
استانداراصفهان با بیان اینکه کشاورزان اصفهان به کشاورزی صورت سنتی عادت کرده اند، افزود: زندگی و آرامش همه مردم بویژه کشاورزان به جریان آب در رودخانه زاینده رود وابسته بوده و خشک شدن زاینده رود در روحیه ی مردم تاثیرگذار می باشد.
محسن مهرعلیزاده با اشاره به پیگیری مجدانه ی مدیریت استان و اجرای برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت برای حل مشکل آب و احیای زاینده رود، افزود:کشاورزی،آب شرب، بهداشت و … به زاینده رود وابسته است و جایگزینی اشتغال کشاورزان و آموزش مصرف بهینه ی آب در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است.
وی اجرای پروژه ی سد تونل سوم کوهرنگ؛ ساماندهی رودخانه زاینده رود و انتقال آب از خلیج فارس را از دیگر برنامه های استان برشمرد و افزود: امیدواریم که با اجرای برنامه های کوتاه مدت ؛ میان مدت و بلند مدت اصفهان به شرایط مطلوب خود بازگردد.
استاندار اصفهان به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات استان اشاره کرد و افزود: راه های برون رفت از مشکلات مدیریتی باید با تغییر شیوه ها مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه در این راستا همراهی خوب رسانه ها از جمله صدا و سیما و همچنین سمن ها وجود دارد.
محسن مهرعلیزاده به مشکلات حوزه ی نظام پزشکی و سلامت اشاره کرد و افزود: بیمارستان های خصوصی در استان باید توسعه یابند و در خصوص توریسم سلامت و درمان تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی یادآور شد: ظرفیت توریسم سلامت در ابعاد مختلف یکی از مزایای بسیار فوق العاده ی اصفهان است و باید تسریع در اتمام عملیات سالن اجلاس ، شهرک سلامت و تشویق سرمایه گذاران برای ساخت بیمارستان و … برای افزایش بهره مندی از توریسم سلامت مورد توجه قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا