تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

پرداخت ۴ میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی سرپناه نیازمندان اصفهانی

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه مسکن یکی از نیازهای پیچیده مددجویان تحت حمایت این نهاد است، گفت: در دو دهه اخیر رشد بی‌رویه قیمت‌ها در حوزه ساختمان باعث افزایش هزینه تأمین مسکن مناسب برای مردم شده است و نیازمندان جامعه در جریان موج‌های افزایشی آسیب بسیار بیشتری دیده‌اند.

زارعان کمک به تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان را در حال حاضر یک ضرورت اورژانسی دانست و تأکید کرد: در بسیاری از موارد و به‌ویژه در کلان‌شهرها تأمین مسکن پایدار و شخصی برای مددجویان به‌راحتی باعث توانمندسازی و خودکفایی این خانوارها می‌شود.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه منابع این نهاد برای تأمین نیاز گسترده مددجویان درزمینهٔ مسکن محدود است، گفت: در سال گذشته باوجود همه تنگناهای موجود موفق به تعمیر و بازسازی مسکن هزار و ۵۶۲ خانوار تحت حمایت شدیم.

زارعان گفت: برای ارائه این خدمات به مددجویان در سال ۹۶ سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان هزینه شد که دو میلیارد و ۷۹۶ میلیون آن از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی و یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون آن‌هم از وام و سایر منابع تأمین شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا